Ο παγκόσμιος τουρισμός έχασε ήδη 320 δισ. δολάρια λόγω πανδημίας

Ο παγκόσμιος τουρισμός έχασε ήδη 320 δισ. δολάρια λόγω πανδημίας

Ο τουρισμός έχει χάσει περίπου 320 δισεκατομμύρια δολάρια σε απολεσθέντα έσοδα, εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού, ο οποίος σαρώνει τον πλανήτη.

Μάλιστα, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού τονίζει πως το πλήγμα στα τουριστικά έσοδα υπολογίζεται μόνο για την περίοδο Ιανουαρίου – Μαΐου.

Επίσης, το ποσό αυτό είναι υπερτριπλάσιο των απωλειών που κατέγραψε ο διεθνής τουρισμός κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης του 2009, ανέφερε ο Οργανισμός αυτός που υπάγεται στον ΟΗΕ και εδρεύει στη Μαδρίτη.

Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Μάιο, ο αριθμός των διεθνών τουριστών μειώθηκε κατά 56% (σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019), ποσοστό που αντιστοιχεί σε 300 εκατομμύρια επισκέπτες.
contentAds inContent-left”>

Παρά την αργή ανάκαμψη του τουρισμού, ιδίως στο βόρειο ημισφαίριο, «ο δείκτης εμπιστοσύνης που έχει καθιερώσει ο ΠΟΤ βρίσκεται σε ιστορικά χαμηλό σημείο», πρόσθεσε.

Ακόμη, εταξύ των κινδύνων που αντιμετωπίζει ο τομέας, ο ΠΟΤ αναφέρει «την αναζωπύρωση της ασθένειας» και την εκ νέου επιβολή καραντίνας, ενώ για την κατάσταση στην Κίνα και τις ΗΠΑ σημειώνει ότι είναι «σε νεκρό σημείο». Και αυτό προκαλεί ανησυχία, δεδομένου ότι αυτές οι δύο χώρες είναι οι μεγάλοι «προμηθευτές» τουριστών.

Επιπλέον, από τις αρχές Μαΐου ο ΠΟΤ προέβλεπε ότι για τη φετινή χρονιά ο αριθμός των διεθνών τουριστών θα καταγράψει πτώση 60-80% και οι απώλειες για τον τομέα θα μπορούσαν να φτάσουν τα 910 δισεκ. έως 1,2 τρισεκ. δολάρια. Ο Οργανισμός εκφράζει επίσης τον φόβο ότι κινδυνεύουν 100-120 εκατομμύρια θέσεις εργασίας που εξαρτώνται άμεσα από τον τουρισμό.
contentAds inContent-center”>
Πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Share This Article
Ο Αναστάσιος Περήφανος διαθέτει πολυετή εμπειρία στον χώρο του digital marketing και των πωλήσεων, με αποδεδειγμένα αποτελέσματα τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. Έχει σπουδάσει Πωλήσεις, Marketing και Τεχνολογία του Internet και από το 2009 δραστηριοποιείται ενεργά στον ψηφιακό χώρο, υλοποιώντας καμπάνιες που συνδυάζουν στρατηγική σκέψη με πρακτική αποτελεσματικότητα. Στο ergasiatora.gr είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των εμπορικών και προωθητικών ενεργειών, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη και την ενίσχυση της παρουσίας της πλατφόρμας. Παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις του κλάδου και αξιοποιεί σύγχρονα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης.
Exit mobile version