Νέο πακέτο στήριξης και νέα έξοδος στις αγορές από φθινόπωρο

Νέο πακέτο στήριξης και νέα έξοδος στις αγορές από φθινόπωρο

main-intro story-intro”>

Ένα νέο πακέτο στήριξης της οικονομίας, με στοχευμένες παρεμβάσεις σε κλάδους και εργαζόμενους που πλήττονται από την πανδημία του κορωνοϊού ετοιμάζει η κυβέρνηση για το φθινόπωρο σχεδιάζοντας, παράλληλα, τον οδικό χάρτη για τις μόνιμες μειώσεις φόρων προϋπολογισμού τουλάχιστον 2 δισ. ευρώ.

mobile-banner inline-banner”>

main-text story-fulltext”>

Το νέο πάκετο στήριξης αφορά κυρίως τη θέσπιση μέτρων για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, αλλά και τη ενίσχυση όσων έχουν υποστεί κατακόρυφη μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος.

Το ζητούμενο είναι οι δημοσιονομικοί περιορισμοί που θα τεθούν στην κυβέρνηση, καθώς το δημοσιονομικό έλλειμμα που θα παρουσιάσει η Ελλάδα εφέτος λόγω της πανδημίας θα είναι μεγάλο, ενώ στις υποχρεώσεις προστίθεται και το 1,4 δισ. ευρώ των αναδρομικών.
inread-banner”>

Αν και από το οικονομικό επιτελείο διαβεβαιώνουν πως ταμειακά υπάρχουν οι διαθέσιμοι πόροι, με το ταμειακό «μαξιλάρι» να ανέρχεται στην παρούσα φάση σε 31,5 δισ. ευρώ από 37,5 δισ. ευρώ στην αρχή της πανδημίας, ωστόσο θα χρειαστούν νέα δανεικά για να διατηρηθεί σε αυτό το επίπεδο.
mobile-banner inline-banner”>

Σε αυτό το πλαίσιο το οικονομικό επιτελείο προετοιμάζει μια νέα έξοδο στις αγορές τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο, με επικρατέστερο σενάριο να ανοίξει υφιστάμενο ομόλογο για την άντληση 1-1,5 δισ. ευρώ.

Η έξοδος στις αγορές, όπως και η έκδοση εντόκων γραμματίων, τονώνουν το αυξομειούμενο «μαξιλάρι» ρευστότητας, για το οποίο υπάρχει στόχος να μείνει στα επίπεδα των 33,5 δισ. ευρώ μέχρι το τέλος του έτους.

πηγη

Share This Article
Ο Αναστάσιος Περήφανος διαθέτει πολυετή εμπειρία στον χώρο του digital marketing και των πωλήσεων, με αποδεδειγμένα αποτελέσματα τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. Έχει σπουδάσει Πωλήσεις, Marketing και Τεχνολογία του Internet και από το 2009 δραστηριοποιείται ενεργά στον ψηφιακό χώρο, υλοποιώντας καμπάνιες που συνδυάζουν στρατηγική σκέψη με πρακτική αποτελεσματικότητα. Στο ergasiatora.gr είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των εμπορικών και προωθητικών ενεργειών, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη και την ενίσχυση της παρουσίας της πλατφόρμας. Παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις του κλάδου και αξιοποιεί σύγχρονα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης.
Exit mobile version