Σε χρήσιμες ερωτήσεις σχετικά με τους λογαριασμούς ρεύματος δίνει απαντήσεις η ΔΕΗ.
Αναλυτικά:
1.Πώς θα χρεωθείτε αν δεν γίνει η καταμέτρηση στο 4μηνο;
Καταρχήν στην περίπτωση αυτή δεν υπάρχει επιπλέον επιβάρυνσή σας.
Παράδειγμα:
Όταν ληφθεί η ένδειξη του μετρητή στην επόμενη προγραμματισμένη καταμέτρηση, δηλαδή στο 8μηνο, θα εκδοθεί ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ λογαριασμός για κατανάλωση οκταμήνου (240 ημέρες) στον οποίο γίνεται διπλασιασμός των κιλοβατωρών (kWh) για κάθε κλίμακα κατανάλωσης που αντιστοιχεί στο τετράμηνο, σαν να είχαν εκδοθεί δύο επιμέρους ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΙ λογαριασμοί.
Δηλαδή, αν στις 240 ημέρες καταναλωθούν 2.500 kWh, τότε το σύνολο των κιλοβατωρών (kWh) θα τιμολογηθούν με τις τιμές της κλίμακας 0-2000 kWh και όχι με τις τιμές τις κλίμακας > 2000 kWh, σαν να είχαν εκδοθεί 2 τετραμηνιαίοι Εκκαθαριστικοί λογαριασμοί, στους οποίους καταναλώθηκαν 1250kWh (1250*2=2500kWh).
2.Τι πρέπει να κάνετε αν ο ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμός που λάβατε είναι υψηλότερος απ’ ότι συνήθως;
Ο υπολογισμός του ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμού γίνεται με βάση ιστορικά στοιχεία του πελάτη, όπως καταναλώσεις αντίστοιχης χρονικής περιόδου προηγούμενου έτους κτλ, έτσι ώστε να ανταποκρίνεται με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια στις πραγματικές καταναλώσεις του.
Περιπτώσεις όμως τυχόν απότομων μεταβολών για κάποιους λόγους στις καταναλωτικές συνήθειες ενός πελάτη κατά την υπό έκδοση του ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμού χρονική περίοδο δεν είναι δυνατόν να προβλεφθούν.
Εφόσον ο λογαριασμός εκδίδεται στο όνομά σας, σε περιπτώσεις βάσιμης αμφισβήτησης του ποσού του ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμού, πριν τη λήξη προθεσμίας πληρωμής του, μπορείτε να ζητήσετε τη διόρθωσή του απευθυνόμενος στο αρμόδιο Κατάστημα που ανήκει το ακίνητό δίνοντας την ένδειξη του μετρητή σας (στοιχεία του αρμόδιου Καταστήματος θα βρείτε στην πρώτη σελίδα του λογαριασμού πάνω αριστερά). Ακόμη όμως και αν το ποσό του ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμού είναι υψηλότερο της πραγματικής κατανάλωσης, αυτό συμψηφίζεται και αφαιρείται στον επόμενο ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ λογαριασμό.
3.Τι μπορείτε να κάνετε αν λάβετε δυο ή περισσότερους συνεχόμενους ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμούς;
Στην περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η λήψη ένδειξη από την αρμόδια υπηρεσία Καταμέτρησης (λόγω αδυναμίας πρόσβασης στο χώρο του μετρητή, κλειστό ακίνητο κλπ) και λάβετε δυο ή περισσότερους ΕΝΑΝΤΙ συνεχόμενους λογαριασμούς μπορείτε να προβείτε στις εξής ενέργειες:
-Να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, στο 11 770 ή στο τηλέφωνο Καταμέτρησης που αναγράφεται στην πρώτη σελίδα του λογαριασμού σας και να δώσετε την ένδειξή σας ώστε να εκδοθεί ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ λογαριασμός.
-Εναλλακτικά, μπορείτε να απευθυνθείτε στο τμήμα Καταμέτρησης της περιοχής που ανήκει το ακίνητό σας, ώστε να μεταβεί αρμόδιος υπάλληλος της υπηρεσίας Καταμέτρησης για τη λήψη ένδειξης.