Advertisements

Νέα πακέτα προσφορών που θα μοιάζουν με αυτά της κινητής τηλεφωνίας ετοιμάζεται να λανσάρει το δεύτερο εξάμηνο του έτους η ΔΕΗ. Σύμφωνα με πληροφορίες, θα πρόκειται για πακέτα εκπτώσεων όμοια με αυτά των τηλεποικινωνιών.

Η εποχή των οριζόντιων τιμολογίων και των οριζόντιων εκπτώσεων έχει παρέλθει, δηλώνουν στελέχη της επιχείρησης στην εφημερίδα και υπενθυμίζουν ότι ήδη η ΔΕΗ πουλάει και φυσικό αέριο, ενώ οι συντομευμένες υπηρεσίες απέναντι σε ειδικές ομάδες καταναλωτών αποτελούν ένα όπλο που σκοπεύουν να αξιοποιήσουν. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, έρευνες γνώμης και άλλες μετρήσεις διεξάγονται αυτή την περίοδο από την επιχείρηση, προκειμένου να εντοπιστούν με σαφήνεια τα αρνητικά σημεία στα καταστήματα της εταιρείας και οι αιτίες ταλαιπωρίας των πελατών της.

Advertisements

Σε όλες τις έρευνες, η γραφειοκρατία και η πολύωρη αναμονή στα καταστήματα θεωρούνται βασικοί παράγοντες δυσαρέσκειας των καταναλωτών έναντι της ΔΕΗ, παρά το γεγονός ότι η επιχείρηση έχει ισχυρό brand και εμφανίζεται να χαίρει της εμπιστοσύνης των πολιτών. Υπό αυτή την έννοια, η διοίκηση αναζητεί παρεμβάσεις που θα εξασφαλίσουν μεγαλύτερη λειτουργικότητα.

(πηγή)Βρες Δουλειά ΕΔΩ

Διαβάστε επίσης:

Advertisements