Advertisements

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ στο χώρο των ταχυμεταφορών στην Αθήνα, ζητεί άτομα για να καλύψουν τη θέση του help center agent με προσανατολισμό στην εξυπηρέτηση πελατών, θα θεωρούνται ως υπάλληλοι πρώτης γραμμής της εταιρείας, σκοπός είναι να διασφαλίσουμε ότι διατηρείται η αξία των πελατών με βάση τα πρότυπα που έχει ορίσει η εταιρεία μας.

Αρμοδιότητες:

Advertisements
  • Παρακολούθηση, δρομολόγηση και διαχείριση των παραγγελιών των πελατών μας
  •  Συντονισμός του στόλου των οδηγών μας
  •  Επικοινωνία με τους πελάτες μας για θέματα που αφορούν τις παραγγελίες τους καθώς και για την επίλυση τεχνικών ζητημάτων σχετικά με τη χρήση της εφαρμογής μας
  •  Διασφάλιση ορθής καταγραφής, τεκμηρίωσης και κλεισίματος των παραγγελιών

Προσόντα:

  •  Iσχυρές οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες.
  •  Εξαιρετικές δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων και διεκπεραίωσης πολλών εργασιών ταυτόχρονα.
  •  Μαθαίνετε γρήγορα και δείχνετε προσοχή τόσο στις μικρές λεπτομέρειες όσο και στη μεγαλύτερη εικόνα.
  •  Ικανότητα να ανταπεξέλθετε στους γρήγορους ρυθμούς ενός ταχέως αναπτυσσόμενου startup περιβάλλοντος.
  •  Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας.

Παροχές:

  • Μισθός άνω του βασικού ( 14 μισθοί) 800 ευρ
  • 6ωρες βάρδιες (08:00-14:00, 13:00-19:00, 18:00-00:00) σε κυλιόμενο πρόγραμμα
  •  Σύμβαση αορίστου χρόνου και πλήρη ασφάλιση
  • 6ωρη απασχόληση με καλύψεις 8ωρης

 

 

Πληροφορίες ΕΔΩ

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Advertisements