Στελέχη Τηλεφωνικού Κέντρου (Εισερχόμενες Κλήσεις)
Η ICAP Employment Solutions για λογαριασμό της Vοdafone αναζητά υποψηφίους για την κάλυψη θέσεων πλήρους (8ωρης) απασχόλησης. O/Η κάτοχος της θέσης θα αναφέρεται στον Team Leader του τμήματος και θα εργάζεται για λογαριασμό της εταιρίας στις εγκαταστάσεις της στην ανατολική Θεσσαλονίκη 5 ημέρες την εβδομάδα με κυλιόμενο ωράριο, από Δευτέρα έως Κυριακή.
Περιγραφή θέσης:
- Διαχείριση κλήσεων και αιτημάτων
- Παρακολούθηση πορείας αιτημάτων
- Επίλυση παραπόνων σε πρώτο χρόνο
- Διενέργεια καμπανιών για την ανάδειξη αναγκών
- Επιβεβαίωση ικανοποίησης από τη χρήση των προϊόντων και των υπηρεσιών
- Ανανέωση συνδέσεων του πελάτη
Προφίλ υποψηφίου:
- Εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών
- Άριστη γνώση και χρήση Η/Υ, ιδανικά και CRM
- Πολύ καλή γνώση της ελληνικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
- Ικανότητα αναγνώρισης αγοραστικών αναγκών των πελατών και πρότασης εναλλακτικών λύσεων
- Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου / προγραμματισμού εργασίας
- Ευχέρεια στην επικοινωνία, ομαδικό πνεύμα και πελατοκεντρική συμπεριφορά
Η εταιρία προσφέρει:
- Συνεχή εκπαίδευση
- Συμμετοχή σε πρόγραμμα προμηθειών
- Προοπτικές εξέλιξης σε ένα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
Πληροφορίες ΕΔΩ
Δείτε περισσότερες αγγελίες ΕΔΩ