Advertisements

ΕΤΑΙΡΊΑ οργάνωσης και ειδών γάμου-βάπτισης στο Περιστέρι προσλαμβάνει άμεσα υποψήφιο/α για τη τη διαχείριση του ψηφιακού marketing και τη συνδιαχείριση του νέου της e-shop,

Με σκοπό να βελτιώσουμε την εμπειρία ψηφιακών αγορών των πελατών μας, αναζητούμε ένα ενθουσιώδες και με όρεξη άτομο να ενταχθεί στην ομάδα μας Η θέση του E-commerce Customer Experience Operator είναι υπεύθυνη για όλες τις δραστηριότητες του e-shop, ιδανικά με γνώσεις Digital & Marketing Manager και Social Media Operator.

Advertisements

Αρμοδιότητες:

  •     Διαχείριση επαγγελματικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης Instagram, Facebook,Pinterest, (posts, stories, categories etc.)
  •     Διαχείριση διαφημίσεων σε google & social media (google ads, social media ads)
  •     Διαχείριση Google My Business
  •     Προγραμματισμός περιεχομένου, δημιουργία και ενημέρωση σε περιγραφές των προϊόντων, εικόνων, τιμών και οποιουδήποτε άλλου ενημερωτικού υλικού
  •     Συνεργασία και συμμετοχή με την ομάδα μάρκετινγκ για την αποτελεσματικότητα της digital marketing στρατηγικής
  •     Συνεργασία με την τεχνική εξωτερική ομάδα για την επίλυση τυχόν προβλημάτων και την δημιουργία νέου περιεχομένου
  •     Άμεση και επαγγελματική διαχείριση των ερωτημάτων των πελατών σχετικά με τα προϊόντα
  •     Εξασφάλιση μιας ασφαλούς ροής όλων των διαδικασιών πληρωμής και επιστροφής χρημάτων μέσω του e-shop
  •     Έρευνα ανταγωνισμού και τιμών, ικανότητα προτάσεων για βελτιώσεις σε υπάρχοντα προϊόντα, βάσει σχολίων πελατών και ανάλυσης ανταγωνισμού
Προσόντα:
  • 1+ χρόνια εμπειρίας σε παρόμοιο ρόλο (social media marketer, e- shop operator κλπ.)
  • Εμπειρία στη διαχείριση ERP και CRM (θα θεωρηθούν πλεονέκτημα)
  • Εμπειρία ή/και πλήρης κατανόηση των εννοιών και πρακτικών CMS (θα θεωρηθούν πλεονέκτημα)
  • Άριστη γνώση Microsoft Office
  • Άριστη γνώση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας (προφορικά και γραπτά)
  • Κατανόηση των πρακτικών εξυπηρέτησης πελατών και των βασικών εννοιών μάρκετινγκ και πωλήσεων
  • Δυνατότητα γρήγορης εκμάθησης των εταιρικών εσωτερικών και εξωτερικών διαδικασιών και συστημάτων
  • Διαχείριση χρόνου και οργανωτικές δεξιότητες
  • Προσοχή στη λεπτομέρεια και προσανατολισμός στo αποτέλεσμα
  • Η κατανόηση ή/και η βασική εμπειρία σε περιβάλλον magento (θα θεωρηθούν πλεονέκτημα)
  • Κάρτα ανεργίας ΟΑΕΔ
Παρέχονται:
  •     Σταθερός μισθός αναλόγως προσόντων
  •     Bonus
  •     Υποστηρικτικό περιβάλλον εργασίας και συνεχιζόμενη εκπαίδευση
  •     Ευχάριστο περιβάλλον
  •     Ευκαιρίες ανάπτυξης καριέρας

, τιμή 800€, συζητήσιμη, πλήρης απασχόληση, αορίστου χρόνου, Πτυχίο ΤΕΙ

 

Πληροφορίες ΕΔΩ

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Advertisements