ΑΝΑΖΗΤΟΎΜΕ υπάλληλο γραφείου για συνεργείο επισκευής αυτοκινήτων προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα γραμματειακής υποστήριξης στο Βύρωνα. Αν έχετε γνώσεις χρήσης υπολογιστή, μηχανογράφησης και μπορείτε να διεκπεραιώνετε πολλές εργασίες ταυτόχρονα, θα θέλαμε να σας γνωρίσουμε. Ο στόχος σας θα είναι η βελτιστοποίηση των διαδικασιών ροής εργασιών στο γραφείο. Αρμοδιότητες: Τηλεφωνική υποστήριξη Γραμματειακή υποστήριξη Συντονισμός Ραντεβού Ενημέρωση αρχείου πελατών Αρχειοθέτηση παραστατικών αγορών-πωλήσεων. Καταχώρηση τιμολογίων σε εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης Απαραίτητα προσόντα: Αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία ως γραμματέας ή administrative assistant Εξοικείωση με την οργάνωση γραφείου και τεχνικές βελτιστοποίησης Υψηλός βαθμός ικανότητας ταυτόχρονης εκτέλεσης πολλαπλών εργασιών και διαχείρισης χρόνου Άριστες δεξιότητες προφορικής και γραπτής επικοινωνίας Ακεραιότητα και επαγγελματισμός Ομαδικό πνεύμα Άριστη γνώση MS Office/Google Suite Απολυτήριο λυκείου Πληροφορίες ΕΔΩ ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ