result-details-button-container show-for-small”>
grid-x grid-margin-x”>
tiny-12 small-4 cell”>
call-action-container” data-is-phone-hidden=”false” data-button-text=”Προβολή τηλεφώνου” data-modal-title=”Τηλέφωνα επικοινωνίας” data-contact-hours=”Ώρες επικοινωνίας” data-call-button-text=”Κλήση” data-to=”Έως” data-from=”Από” data-private-user-title=”Αγγελία ιδιώτη” data-professional-ad-title=”Αγγελία επαγγελματία” data-show-more-text=”Δες περισσότερα” data-show-less-text=”Δες λιγότερα” data-contact-details-url=”/services/jobs_contact_details/772355008″ data-ad-url=”/jobs/results/772355008″ data-ad-id=”772355008″ data-vertical=”jobs”>
cell call-action null” data-testid=”call-action-container”>
Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, μεγάλου τραπεζικού οργανισμού, αναζητά άτομα για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
Υπάλληλος Τραπεζικών Εργασιών (Σαλαμίνα)
Περιγραφή Θέσης:
Ο κάτοχος της θέσης θα εργάζεται στο Δίκτυο Καταστημάτων Τραπέζης και θα είναι υπεύθυνος/η για την υποδοχή και εξυπηρέτηση υφιστάμενων & νέων πελατών σε θέματα:
- Διεκπεραίωσης χρηματικών συναλλαγών διαχείριση χρηματικού, επεξεργασία στοιχείων, συγκέντρωση δικαιολογητικών
- Παροχής πληροφοριών για τραπεζικά προϊόντα
Παράλληλα απαιτείται:
- Συνεργασία με όλα τα στελέχη του καταστήματος για την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πελατών (εισερχόμενων ή/& πελατών καταστήματος)
- Σύσταση των πελατών αυτών στα αντίστοιχα στελέχη του καταστήματος
- Αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων συστημάτων, πληροφοριακών εφαρμογών για την ολοκληρωμένη διαχείριση, επικοινωνία, ενημέρωση, εξυπηρέτηση υφιστάμενων και νέων πελατών
- Ενεργή συμβολή στην ομαλή λειτουργία του καταστήματος και διασφάλιση της θετικής εικόνας της Τράπεζας προς όλους τους πελάτες
Προφίλ Υποψηφίου:
- Απαραίτητο πτυχίο λογιστικής, διοίκησης επιχειρήσεων, οικονομικής επιστήμης
- Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση επιθυμητή αλλά όχι απαραίτητη
- Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office
- Δυνατότητα επαγγελματικών ταξιδίων & βραχυπρόθεσμης απασχόλησης εκτός έδρας θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν (με επιπλέον αποζημίωση για την εκτός έδρας απασχόληση)
Παροχές Εταιρείας:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Συνεχής εκπαίδευση
- Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
Πληροφορίες ΕΔΩ