result-details-button-container show-for-small”>
grid-x grid-margin-x”>
tiny-12 small-4 cell”>
grid-x grid-margin-x”>
tiny-12 small-4 cell”>
result-details-button-container show-for-small”>
grid-x grid-margin-x”>
grid-x grid-margin-x”>
result-details-button-container show-for-small”>
grid-x grid-margin-x”>
tiny-12 small-4 cell”>
grid-x grid-margin-x”>
tiny-12 small-4 cell”>
result-details-button-container show-for-small”>
grid-x grid-margin-x”>
tiny-12 small-4 cell”>
grid-x grid-margin-x”>
tiny-12 small-4 cell”>
adtext”>
result-details-button-container show-for-small”>
grid-x grid-margin-x”>
tiny-12 small-4 cell”>
grid-x grid-margin-x”>
tiny-12 small-4 cell”>
result-details-button-container show-for-small”>
grid-x grid-margin-x”>
tiny-12 small-4 cell”>
grid-x grid-margin-x”>
tiny-12 small-4 cell”>
adtext”>
adtext”>
adtext”>
result-details-description”>
grid-x”>
tiny-12 cell”>
grid-x”>
tiny-12 cell”>
adtext”>
adtext”>
Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, μεγάλου τραπεζικού οργανισμού, αναζητά (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
Υπάλληλος Τραπεζικών Εργασιών
(Έδρα: Άγιος Νικόλαος Κρήτης)
Περιγραφή θέσης:
Ο/η κάτοχος της θέσης θα εργάζεται στο δίκτυο καταστημάτων τραπέζης και θα είναι υπεύθυνος/η για την υποδοχή και εξυπηρέτηση υφιστάμενων και νέων πελατών σε θέματα:
- Διεκπεραίωσης χρηματικών συναλλαγών (διαχείριση χρηματικού, επεξεργασία στοιχείων, συγκέντρωση δικαιολογητικών)
- Παροχής πληροφοριών για τραπεζικά προϊόντα
Παράλληλα απαιτείται:
- Συνεργασία με όλα τα στελέχη του καταστήματος για την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πελατών (εισερχόμενων ή/& πελατών καταστήματος)
- Σύσταση των πελατών αυτών στα αντίστοιχα στελέχη του καταστήματος
- Αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων συστημάτων, πληροφοριακών εφαρμογών για την ολοκληρωμένη διαχείριση, επικοινωνία, ενημέρωση, εξυπηρέτηση υφιστάμενων και νέων πελατών
- Ενεργή συμβολή στην ομαλή λειτουργία του καταστήματος και διασφάλιση της θετικής εικόνας της τράπεζας προς όλους τους πελάτες
Προφίλ υποψηφίου:
- Πτυχίο Λογιστικής, Διοίκησης Επιχειρήσεων, οικονομικής επιστήμης
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση επιθυμητή αλλά όχι απαραίτητη
- Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office
- Οργανωτικότητα και ευελιξία
- Δυνατότητα επαγγελματικών ταξιδιών και βραχυπρόθεσμης απασχόλησης εκτός έδρας θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν (με επιπλέον αποζημίωση για την εκτός έδρας απασχόληση)
Παροχές εταιρίας:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Συνεχής εκπαίδευση
- Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
Πληροφορίες ΕΔΩ