Η lmw αναζητά, για λογαριασμό πελάτη της, έναν πρόθυμο υπάλληλο γραμματειακής υποστήριξης που θα είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση του εργασιακού χώρου.
Ο νέος συνεργάτης θα ενταχθεί σε ένα δυναμικό και φιλικό περιβάλλον, με σύγχρονες υποδομές. Το είδος της σύμβασης είναι ορισμένου χρόνου, διάρκειας 1 έτους.
Αρμοδιότητες :
- Τήρηση αρχείου επισκεπτών
- Ευθύνη για το τηλεφωνικό κέντρο (εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, προώθηση στον αρμόδιο υπάλληλο)
- Διαχείριση αλληλογραφίας και αρχειοθέτηση
- Συγκέντρωση και καταχώρηση τιμολογίων στο σύστημα
- Προγραμματισμός ταξιδιών και visa
- Εξαγωγή report από το σύστημα
- Παρακολούθηση της λειτουργίας και συντήρησης του εξοπλισμού γραφείου (fax, εκτυπωτές κλπ)
- Αναπλήρωση προμηθειών, καταγραφή και προμήθεια αναλώσιμων
Απαραίτητα Προσόντα
- Πτυχίο Ανώτερης ή Ανώτατης Σχολής
- Άριστη γνώση Αγγλικών
- Καλή χρήση Η / Υ
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΗΣ ΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, aggeliopolis, Skywalker, kariera κ.α.