Advertisements

Η lmw αναζητά, για λογαριασμό πελάτη της, έναν πρόθυμο υπάλληλο γραμματειακής υποστήριξης που θα είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση του εργασιακού χώρου.

Ο νέος συνεργάτης θα ενταχθεί σε ένα δυναμικό και φιλικό περιβάλλον, με σύγχρονες υποδομές. Το είδος της σύμβασης είναι ορισμένου χρόνου, διάρκειας 1 έτους.

Advertisements

Αρμοδιότητες :

 

  • Τήρηση αρχείου επισκεπτών
  • Ευθύνη για το τηλεφωνικό κέντρο (εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, προώθηση στον αρμόδιο υπάλληλο)
  • Διαχείριση αλληλογραφίας και αρχειοθέτηση
  • Συγκέντρωση και καταχώρηση τιμολογίων στο σύστημα
  • Προγραμματισμός ταξιδιών και visa
  • Εξαγωγή report από το σύστημα
  • Παρακολούθηση της λειτουργίας και συντήρησης του εξοπλισμού γραφείου (fax, εκτυπωτές κλπ)
  • Αναπλήρωση προμηθειών, καταγραφή και προμήθεια αναλώσιμων

 

Απαραίτητα Προσόντα

 

  • Πτυχίο Ανώτερης ή Ανώτατης Σχολής
  • Άριστη γνώση Αγγλικών
  • Καλή χρήση Η / Υ

ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΙΤΗΣΗ ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΗΣ ΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ

jobs from neuvoo.com

 

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, aggeliopolis, Skywalker, kariera κ.α.

Advertisements