Περιγραφή θέσης :

  • Υποστήριξη λειτουργιών γραφείου και επικοινωνία με συνεργάτες
  • Υποδοχή επισκεπτών και παραγγελίες προμηθειών γραφείου
  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου και υποστήριξη κατά τη διαδικασία έκδοσης συμβολαίων

Προφίλ υποψηφίου :

  • Πτυχίο ΙΕΚ / ΤΕΙ / ΑΕΙ
  • Απαραίτητη προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός (1) έτους σε θέση υπαλλήλου γραφείου ιδανικά σε αντίστοιχο τμήμα
  • Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office
  • Οργανωτικότητα και άριστη ικανότητα τήρησης χρονοδιαγραμμάτων
  • Εξωστρέφεια και ομαδικό πνεύμα συνεργασίας

Παροχές εταιρίας :

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας

Η ΘΕΣΗ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΦΘΕΙ

Διαβάστε επίσης: Μπαράζ πληρωμών – Επίδομα ενοικίου, παιδιού, ΚΕΑ, συντάξεων – Οι αλλαγές που έρχονται στα επιδόματα και τις φορολογίες

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, aggeliopolis, Skywalker, kariera κ.α.