Περιγραφή θέσης :

  • Υποστήριξη λειτουργιών γραφείου και επικοινωνία με συνεργάτες
  • Υποδοχή επισκεπτών και παραγγελίες προμηθειών γραφείου
  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου και υποστήριξη κατά τη διαδικασία έκδοσης συμβολαίων

Προφίλ υποψηφίου :

  • Πτυχίο ΙΕΚ / ΤΕΙ / ΑΕΙ
  • Απαραίτητη προϋπηρεσία τουλάχιστον ενός (1) έτους σε θέση υπαλλήλου γραφείου ιδανικά σε αντίστοιχο τμήμα
  • Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office
  • Οργανωτικότητα και άριστη ικανότητα τήρησης χρονοδιαγραμμάτων
  • Εξωστρέφεια και ομαδικό πνεύμα συνεργασίας

Παροχές εταιρίας :

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας

Δείτε πληροφορίες ΕΔΩ

Διαβάστε επίσης: Κλείνει το Α21 – Πότε θα πληρωθεί η Γ’ δόση, Μείωση στον ΕΝΦΙΑ, Από Σεπτέμβριο το Εξοικονομώ κατ’ οίκον

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, aggeliopolis, Skywalker, kariera κ.α.