Advertisements

Η εταιρία-πελάτης :

Η δραστηριοποιείται από το 2004 στην ελληνική αγορά, στον χώρο της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών, με έδρα τη Θεσσαλονίκη .

Advertisements

Είναι πιστοποιημένος συνεργάτης των Cisco Systems, Hewlett Packard, Dell, Microsoft, VMware, Veem, Symantec και άλλων διεθνών , παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών με έμφαση στην ποιότητα εξυπηρέτησης.

Η θέση :

Ο / Η υποψήφιος-α που θα επιλεγεί θα ενταχθεί στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρίας και τα καθήκοντά του / της θα περιλαμβάνουν :

  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου, εισερχόμενης / εξερχόμενης αλληλογραφίας, αρχειοθέτηση εγγράφων
  • Διαχείριση εμπορικών και λογιστικών υποθέσεων, έκδοση και καταχώριση εμπορικών παραστατικών, εισπράξεων / πληρωμών, συμφωνία υπολοίπων, παραγγελιών πωλήσεων / αγορών σε συνεργασία με τον εκάστοτε πωλητή και τον λογιστή της εταιρίας
  • Υποστήριξη τμήματος πωλήσεων, σύνταξη, αποστολή, παρακολούθηση οικονομικών / τεχνικών προσφορών, διευθέτηση παραγγελιών προς τιμολόγηση σε συνεργασία με τον εκάστοτε πωλητή
  • Υποστήριξη τεχνικού τμήματος, διαχείριση κλήσεων τεχνικής εξυπηρέτησης, δελτίων εργασιών, συμβάσεων, συνδρομών προς τιμολόγηση σε συνεργασία με τον εκάστοτε πωλητή ή τεχνικό
  • Διαχείριση marketing campaigns, newsletters
  • Λοιπές υποστηρικτικές εργασίες

Το προφίλ σας :

Προκειμένου να είστε σε θέση να ανταποκριθείτε στα καθήκοντα της θέσης, θα πρέπει να διαθέτετε τα ακόλουθα :

  • Εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 3 ετών σε θέσεις γραμματείας, τιμολόγησης και εξυπηρέτησης πελατών με διευρυμένες υποστηρικτικές αρμοδιότητες
  • Επιθυμητός, αλλά όχι απαραίτητος, τίτλος σπουδών στην Πληροφορική ή εργασιακή εμπειρία σε εταιρία πληροφορικής
  • Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας (απαιτείται προφορική και γραπτή επικοινωνία με διεθνείς κατασκευαστές)
  • Καλή γνώση εμπορικών συναλλαγών (παραγγελίες, τιμολογήσεις, διακινήσεις εμπορευμάτων, εισπράξεις, πληρωμές, χρεώσεις, πιστώσεις)
  • Πολύ καλή γνώση εφαρμογών γραφείου (ERP / CRM, Microsoft Office, Windows, internet κτλ.) για την υποστήριξη του τμήματος πωλήσεων (προσφορών, παραγγελιών, παραδόσεων κ.λπ.)
  • Πολύ καλή εργασιακή εμπειρία, ικανότητα και ευχέρεια στην επικοινωνία με πελάτες / προμηθευτές / συνεργάτες / συναδέλφους για την καθημερινή διεκπεραίωση υποθέσεων και εκκρεμοτήτων και την επίλυση προβλημάτων
  • Ανεπτυγμένη ικανότητα προγραμματισμού, οργάνωσης και ολοκλήρωσης εργασιών σε προκαθορισμένο χρόνο (deadlines) ως μονάδα και ως μέλος ομάδας εργασίας
  • Εξωστρεφή, δυναμική και επικοινωνιακή προσωπικότητα με άνεση στον προφορικό και τον γραπτό λόγο και ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
  • Διάθεση συνεχούς ανάπτυξης και ενημέρωσης για τις εξελίξεις στον χώρο της τεχνολογίας

Ο πελάτης μας προσφέρει :

Εφόσον επιλεγείτε για την κάλυψη της θέσης, σας προσφέρονται τα ακόλουθα :

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Επιμορφωτικά σεμινάρια
  • Νεανικό, φιλικό και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
  • Άριστες προοπτικές εξέλιξης στο πλαίσιο μιας δυναμικά αναπτυσσόμενης εταιρίας
  • Ενδιαφέρεστε;
  • Διακρίνεστε για τις οργανωτικές σας ικανότητες και τις ισχυρές σας δεξιότητες διαπροσωπικών σχέσεων;

ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΑΣ ΤΩΡΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

jobs from neuvoo.com

Διαβάστε επίσης: Ετοιμάζονται πληρωμές για ΚΕΑ, προνοιακά επιδόματα συντάξεις και επίδομα θέρμανσης, Δωρεάν διακοπές – ΟΑΕΔ & ΟΠΕΚΑ

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, aggeliopolis, Skywalker, kariera κ.α.

Advertisements