Η εταιρία-πελάτης :
Η δραστηριοποιείται από το 2004 στην ελληνική αγορά, στον χώρο της πληροφορικής και των τηλεπικοινωνιών, με έδρα τη Θεσσαλονίκη .
Είναι πιστοποιημένος συνεργάτης των Cisco Systems, Hewlett Packard, Dell, Microsoft, VMware, Veem, Symantec και άλλων διεθνών , παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών με έμφαση στην ποιότητα εξυπηρέτησης.
Η θέση :
Ο / Η υποψήφιος-α που θα επιλεγεί θα ενταχθεί στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρίας και τα καθήκοντά του / της θα περιλαμβάνουν :
- Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου, εισερχόμενης / εξερχόμενης αλληλογραφίας, αρχειοθέτηση εγγράφων
- Διαχείριση εμπορικών και λογιστικών υποθέσεων, έκδοση και καταχώριση εμπορικών παραστατικών, εισπράξεων / πληρωμών, συμφωνία υπολοίπων, παραγγελιών πωλήσεων / αγορών σε συνεργασία με τον εκάστοτε πωλητή και τον λογιστή της εταιρίας
- Υποστήριξη τμήματος πωλήσεων, σύνταξη, αποστολή, παρακολούθηση οικονομικών / τεχνικών προσφορών, διευθέτηση παραγγελιών προς τιμολόγηση σε συνεργασία με τον εκάστοτε πωλητή
- Υποστήριξη τεχνικού τμήματος, διαχείριση κλήσεων τεχνικής εξυπηρέτησης, δελτίων εργασιών, συμβάσεων, συνδρομών προς τιμολόγηση σε συνεργασία με τον εκάστοτε πωλητή ή τεχνικό
- Διαχείριση marketing campaigns, newsletters
- Λοιπές υποστηρικτικές εργασίες
Το προφίλ σας :
Προκειμένου να είστε σε θέση να ανταποκριθείτε στα καθήκοντα της θέσης, θα πρέπει να διαθέτετε τα ακόλουθα :
- Εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 3 ετών σε θέσεις γραμματείας, τιμολόγησης και εξυπηρέτησης πελατών με διευρυμένες υποστηρικτικές αρμοδιότητες
- Επιθυμητός, αλλά όχι απαραίτητος, τίτλος σπουδών στην Πληροφορική ή εργασιακή εμπειρία σε εταιρία πληροφορικής
- Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας (απαιτείται προφορική και γραπτή επικοινωνία με διεθνείς κατασκευαστές)
- Καλή γνώση εμπορικών συναλλαγών (παραγγελίες, τιμολογήσεις, διακινήσεις εμπορευμάτων, εισπράξεις, πληρωμές, χρεώσεις, πιστώσεις)
- Πολύ καλή γνώση εφαρμογών γραφείου (ERP / CRM, Microsoft Office, Windows, internet κτλ.) για την υποστήριξη του τμήματος πωλήσεων (προσφορών, παραγγελιών, παραδόσεων κ.λπ.)
- Πολύ καλή εργασιακή εμπειρία, ικανότητα και ευχέρεια στην επικοινωνία με πελάτες / προμηθευτές / συνεργάτες / συναδέλφους για την καθημερινή διεκπεραίωση υποθέσεων και εκκρεμοτήτων και την επίλυση προβλημάτων
- Ανεπτυγμένη ικανότητα προγραμματισμού, οργάνωσης και ολοκλήρωσης εργασιών σε προκαθορισμένο χρόνο (deadlines) ως μονάδα και ως μέλος ομάδας εργασίας
- Εξωστρεφή, δυναμική και επικοινωνιακή προσωπικότητα με άνεση στον προφορικό και τον γραπτό λόγο και ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
- Διάθεση συνεχούς ανάπτυξης και ενημέρωσης για τις εξελίξεις στον χώρο της τεχνολογίας
Ο πελάτης μας προσφέρει :
Εφόσον επιλεγείτε για την κάλυψη της θέσης, σας προσφέρονται τα ακόλουθα :
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Επιμορφωτικά σεμινάρια
- Νεανικό, φιλικό και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
- Άριστες προοπτικές εξέλιξης στο πλαίσιο μιας δυναμικά αναπτυσσόμενης εταιρίας
- Ενδιαφέρεστε;
- Διακρίνεστε για τις οργανωτικές σας ικανότητες και τις ισχυρές σας δεξιότητες διαπροσωπικών σχέσεων;
ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΑΣ ΤΩΡΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, aggeliopolis, Skywalker, kariera κ.α.