Περιγραφή
Ζητείται από E-Shop με γραφεία στο κέντρο της Αθήνας άτομο για τη θέση Υπάλληλος γραφείου για διαχείριση eshop.
Θέση εργασίας μερικής απασχόλησης.
Περιγραφή θέσης
- Γραμματειακή υποστήριξη (email, επικοινωνία με πελάτες , εταιρείες κουριερ κτλ)
- Καταχώρηση/έκδοση τιμολογίων και παραγγελιών λιανικής& χονδρικής πώλησης στο σύστημα ηλεκτρονικής εμπορικής διαχείρισης της εταιρείας
- Εξυπηρέτηση πελατών / λήψη παραγγελιών-αποστολή προϊόντων
- Διαχείριση αποθήκης
- Διαχείριση eshop
- Upload/ανανέωση στοκ προϊόντων & διαχείριση παραγγελιών σε όλες τις πλατφόρμες /marketplaces με τα οποία συνεργάζεται η εταιρεία
- Διαχείριση των social media της εταιρείας
Απαραίτητα Προσόντα
- Απαραίτητα γνώση H/Y ,MS-Office
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
- Γνώσεις Αdobe Photoshop, Illustrator ,e-commerce θα εκτιμηθεί
- Καλή γνώση γραφιστικής και φωτογραφίας θα εκτιμηθεί
- Χειρισμός προγράμματος SoftOne ή εξοικείωση με προγράμματα ERP και εμπορικής διαχείρισης
- Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση θα εκτιμηθεί
Επιθυμητές Δεξιότητες
- Ικανότητα διαχείρισης παράλληλων εργασιών
- Οργανωτικές ικανότητες
- Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
Παροχές
- Σταθερός μηνιαίος μισθός και πλήρης ασφαλιστική κάλυψη
- Εύκολη πρόσβαση (πλησίον μετρό Ομόνοιας)
- Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
Πληροφορίες ΕΔΩ