Αναζητούμε Υπάλληλο Γραμματειακής Υποστήριξης.
Αρμοδιότητες:
Advertisements
- Διαχείριση εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων και email.
- Συνταγογράφηση τιμολογίων και ανταποκρίσεις σε οικονομικά ερωτήματα.
- Υποστήριξη των πελατών μας με ευγένεια και επαγγελματισμό.
- Διαχείριση του αρχείου και των εγγράφων του γραφείου.
- Συνεργασία με το προσωπικό του γραφείου για την επίλυση τυχόν προβλημάτων.
Απαραίτητα Προσόντα:
- Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας, τόσο προφορικά όσο και γραπτά.
- Βασικές γνώσεις στην τιμολόγηση και τη διαχείριση οικονομικών εγγράφων.
- Εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας με πελάτες
- Άριστη γνώση του Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
- Επικοινωνιακές και διαπροσωπικές δεξιότητες.
- Οργανωτικές ικανότητες και προσοχή στη λεπτομέρεια.
Παροχές:
- Ευέλικτο ωράριο εργασίας.
- Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον.
- Ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης.
Πληροφορίες εδώ
Οι καλύτερες ευκαιρίες εργασίας στη Θεσσαλονίκη
Δες ΕΔΩ όλες τις Αγγελίες Εργασίας
Advertisements