Ζητείται Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Παραγγελιών eShop από το ΜΕΙΔΑΝΗ

By
Στη ΜΕΪΔΑΝΗΣ μετράμε ήδη 39 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην εμπορία και διανομή ηλεκτρολογικού υλικού και φωτισμού και έχουμε αναπτύξει πανελλαδικά ένα δίκτυο 30 σύγχρονων φυσικών καταστημάτων και ενός δυναμικά αναπτυσσόμενου eShop, με στόχο να παρέχουμε σε επαγγελματίες και καταναλωτές λύσεις ποιότητας και υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Στο πλαίσιο της δυναμικής μας ανάπτυξης, αναζητούμε

Υπάλληλο Εξυπηρέτησης Παραγγελιών eShop
(έδρα: κατάστημα Μοσχάτου)

Ως υπάλληλος εξυπηρέτησης Παραγγελιών eShop θα αναφέρεσαι στον eCommerce Manager και θα συμμετέχεις στην έγκαιρη και ορθή εξυπηρέτηση των παραγγελιών του ηλεκτρονικού μας καταστήματος meidanis.gr. Πιο συγκεκριμένα, στις αρμοδιότητες της θέσης περιλαμβάνονται:

  • Καθημερινός έλεγχος παραγγελιών eShop
  • Έλεγχος διαθεσιμότητας προϊόντων σε συνεργασία με την Κεντρική Αποθήκη
  • Διαχείριση και εκτέλεση παραγγελιών eShop – συλλογή και συσκευασία (picking & packing) καθώς και έκδοση αντίστοιχων παραστατικών
  • Διεκπεραίωση των αποστολών & διαχείριση επιστροφών
  • Συμμετοχή στην παραλαβή και τακτοποίηση εμπορευμάτων
  • Ενημέρωση πελατών για τους ακριβείς χρόνους παράδοσης

Απαραίτητα Προσόντα

Εάν διαθέτεις

  • μικρή εμπειρία σε eShop ή αποθήκη
  • καλή γνώση Η/Υ

και εάν:

  • σ’ αρέσει να μαθαίνεις καινούργια πράγματα και να εξελίσσεσαι
  • ψάχνεις να δουλέψεις σε μια μεγάλη εταιρεία, με ιστορία και συνεχή ανάπτυξη
  • θεωρείς σημαντικό το καλό εργασιακό κλίμα

 

Πληροφορίες ΕΔΩ

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Share This Article
Exit mobile version