Advertisements

Υπάλληλος Ελέγχου Παραγγελιών Εμπορευμάτων (μερική απασχόληση ορισμένου χρόνου) στην Πάτρα

Στον χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για τον λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Advertisements

Η θέση

  • Εργάζεστε στον Τομέα Διαχείρισης Εμπορευμάτων με έδρα τις κεντρικές μας εγκαταστάσεις στην Πάτρα.
  • Πραγματοποιείτε τον έλεγχο των παραγγελιών των καταστημάτων στη Νότια Ελλάδα.
  • Επικοινωνείτε με τους προμηθευτές μας σε εσωτερικό και εξωτερικό.
  • Συμμετέχετε σε διαδικασίες παρακολούθησης, αξιολόγησης και διαχείρισης εμπορευμάτων.
  • Υποστηρίζετε και βελτιώνετε τις εσωτερικές διαδικασίες του Τομέα.
  • Συνεργάζεστε στενά με άλλα τμήματα και με τα καταστήματα.
  • Εργάζεστε με 6ωρη απασχόληση ορισμένου χρόνου, αναλαμβάνοντας βάρδιες μεταξύ 08.00-16.00.

Είσαι αυτό που ψάχνουμε;

  • Ανώτατες σπουδές (ΑΤΕΙ/ΑΕΙ) σε Οικονομικά, Διοίκηση Επιχειρήσεων, Logistics ή στον κλάδο των τροφίμων.
  • Επιθυμητή σχετική προϋπηρεσία.
  • Απαραίτητα άριστη γνώση αγγλικών και επιθυμητή γερμανικών.
  • Ευχέρεια στη χρήση του MS Office (ιδιαίτερα Excel και Word).
  • Αξιοπιστία, ομαδικό και οργανωτικό πνεύμα.

Τι σου προσφέρουμε εμείς

  • Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον με αξιόλογες δυνατότητες εξέλιξης, επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση.
  • Οι αποδοχές σας είναι 750 € μεικτά για 6ωρη απασχόληση.
  • Σας προετοιμάζουμε πλήρως με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης ώστε να αντεπεξέλθετε στις προκλήσεις της θέσης και να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας.

Πληροφορίες ΕΔΩ

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Advertisements