Advertisements

Η ομάδα Hiring Solutions του kariera.gr αναζητά για λογαριασμό της μεγαλύτερης ελληνικής εταιρείας λιανικής εμπορίας ηλεκτρονικών υπολογιστών, ειδών γραφείου και εξοπλισμού τηλεπικοινωνιών Υπάλληλο Εξυπηρέτησης πελατών στην περιοχή της Μεταμόρφωσης.

Κύρια λειτουργία ρόλου/ Επιχειρηματικός σκοπός

Advertisements

Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων για εξυπηρέτηση και διερεύνηση αναγκών των πελατών στο τμήμα Χαρτοπωλείου.

Αρμοδιότητες

  • Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων
  • Μετατροπή των κλήσεων σε πωλήσεις (Inbound sales)
  • Σωστός κατατοπισμός με βάση το αίτημα
  • Πιλοτάρισμα της κλήσης στο αντίστοιχο τμήμα

Απαραίτητες δεξιότητες

  • Απόφοιτος Λυκείου/ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ
  • Επιθυμητή αντίστοιχη προϋπηρεσία σε τηλεφωνικό κέντρο ή σε κατάστημα λιανικής
  • Καλή γνώση Αγγλικών
  • Πελατοκεντρική Αντίληψη
  • Ικανότητα σε πωλήσεις
  • Επικοινωνία
  • Διάθεση για εξυπηρέτηση
  • Διαχείριση μεγάλου όγκου κλήσεων
  • Διάθεση για εξέλιξη

Εργασιακή σχέση

  • Ικανοποιητικός μισθός εργασίας
  • Αορίστου σύμβαση
  • 6ωρη ή 8ωρη απασχόληση
  • Ιδιωτική ασφάλιση και εκπτώσεις σε προϊόντα
  • Έμμισθη εκπαίδευση 1-2 εβδομάδων σε προϊόντα, διαδικασίες και συστήματα
  • 5θήμερη απασχόληση σε βάρδιες
  • Εξαιρετικό περιβάλλον, χώρο εργασίας (εστιατόριο και γυμναστήριο) και φιλικό κλίμα
  • Άμεσες ευκαιρίες εξέλιξης

 

 

Πληροφορίες ΕΔΩ

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Advertisements