ΕΤΑΙΡΕΙΑ Διοργάνωσης Συνεδρίων στη Αθήνα επιθυμεί να προσλάβει υπάλληλο ως Event Project Manager για διοργάνωση Ιατρικών Συνεδρίων και επιστημονικών εκδηλώσεων με βάση τη Θεσσαλονίκη και εργασίας εξ αποστάσεως.
Αρμοδιότητες:
- Υποστήριξη υπάρχοντος πελατολογίου και περαιτέρω ανάπτυξη του (επικοινωνία, newsletters, συναντήσεις)
- Υποστήριξη ιατρικών συνεδρίων και virtual events
- Σχεδιασμός, οργάνωση και υλοποίηση events εντός χρονοδιαγράμματος
- Συντονισμός συνόλου απαραίτητων ενεργειών Συνεδρίων
- Επικοινωνία με συμμετέχοντες συνεδρίων
- Φυσική παρουσία στα συνέδρια
Προσόντα:
Advertisements
- Απαραίτητη Προϋπηρεσία στον κλάδο της Οργάνωσης Συνεδρίων (Min. 2-3 έτη)
- Σπουδές σε Tourism Management (θα εκτιμηθεί)
- Άριστη γνώση Αγγλικών και Microsoft Office
- Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
- Υπευθυνότητα και συνέπεια
- Δυνατότητα για ταξίδια
Οι καλύτερες ευκαιρίες εργασίας στη Θεσσαλονίκη
Δες ΕΔΩ όλες τις Αγγελίες Εργασίας
Advertisements