Βοηθός Λογιστή / Γραμματειακή υποστήριξη – Back Office
Περιοχή : Λαγκαδάς Θεσσαλονίκης
Advertisements
Περιγραφή θέσης – Αρμοδιότητες :
- Εμπορική διαχείριση (έκδοση και καταχώριση τιμολογίων εσωτερικού, εξωτερικού)
- Επικοινωνία με υπάρχοντες πελάτες για παραγγελιοληψία προϊόντων μέσω τηλεφώνου και emails
- Σύνταξη προσφορών σε συνεργασία με το τμήμα πωλήσεων
- Συμφωνία υπολοίπων πελατών, προμηθευτών, τραπεζών
- Προετοιμασία μηνιαίων στατιστικών στοιχείων
- Καταχώριση και ορθή τήρηση λογιστικών εγγράφων στα πλαίσια του ΚΦΑΣ, ΕΛΓΣ και των λοιπών φορολογικών και ασφαλιστικών υποχρεώσεων
- Σύνταξη, υποβολή, παρακολούθηση και συμμόρφωση των οικονομικών καταστάσεων και δηλώσεων, σύμφωνα με την ελληνική, φορολογική, εργατική, εταιρική νομοθεσία
- Αρχειοθέτηση
- Έλεγχος ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και αποστολή emails
Απαραίτητα προσόντα :
- Απόφοιτος ΑΕΙ ή ΤΕΙ (λογιστικής ή χρηματοοικονομικής κατεύθυνσης), γνώση ΚΒΣ, ΕΓΛΣ
- Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας (γραπτός και προφορικός λόγος)
- Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η / Υ, ERP (επιθυμητό το SoftOne)
- Άριστη γνώση MS Office (Outlook, Word, Excel) και internet applications
- Προϋπηρεσία 2 χρόνια σε αντίστοιχη θέση θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
- Ικανότητες οργάνωσης, προγραμματισμού, λήψης αποφάσεων
- Ευχέρεια στην επικοινωνία
- Ομαδικό πνεύμα, προσαρμοστικότητα, συνέπεια, εχεμύθεια, ευγένεια
- Επιθυμητή ηλικία έως 40 ετών
- Εκπληρωμένες οι στρατιωτικές υποχρεώσεις (για άνδρες υποψηφίους)
Επιθυμητά προσόντα :
- Γνώση εργατικών / ασφαλιστικών και χειρισμού λογισμικών μισθοδοσίας
- Ικανότητα ανταπόκρισης σε προθεσμίες
- Ευχάριστη και δυναμική προσωπικότητα
Η εταιρία προσφέρει :
- Φιλικό περιβάλλον εργασίας
- Ανταγωνιστικές αποδοχές
- Διαρκή επιμόρφωση
- Δυνατότητα εξέλιξης
ΚΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΑΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΗΣ ΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, aggeliopolis, Skywalker, kariera κ.α.
Advertisements