Advertisements

Περιγραφή Θέσης

Αναζητούμε στελέχη με ευχέρεια στην επικοινωνία, διαπραγατευτικές ικανότητες και πελατοκεντρική αντίληψη. Προσφέρουμε ευκαιρίες εξέλιξης στην προώθηση υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση πελατών δουλεύοντας στον πρώτο πάροχο ολοκληρωμένης ενέργειας στην Ελλάδα, την ZeniΘ.

Εάν η πώληση σου είναι πρόκληση και έχεις ζήλο στην επίτευξη στόχων στείλε μας το βιογραφικό σου και διεκδίκησε τη θέση του Συμβούλου Εξυπηρέτησης Πελατών στη Θεσσαλονίκη.

Advertisements

Γίνε μέλος μιας δυναμικής ομάδας πωλήσεων δουλεύοντας σε ένα σύγχρονο περιβάλλον εργασίας.

Ποιες θα είναι οι αρμοδιότητές σου:

• Επικοινωνία με υφιστάμενους πελάτες με σκοπό είτε την ανανέωση συμβολαίων είτε την ενημέρωσή τους για νέα προϊόντα και υπηρεσίες (μέσω τηλεφώνου και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας).

• Επικοινωνία με δυνητικούς πελάτες, οι οποίοι έχουν εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους, με σκοπό την ενημέρωση και προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.

• Τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες οι οποίοι έχουν αιτηθεί για αλλαγή παρόχου με σκοπό την σημείωση παραπόνων και τη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης.

• Καταχώρηση στοιχείων και εκδήλωσης ενδιαφέροντος πελατών στη βάση δεδομένων.

• Υποστήριξη και συμμετοχή με φυσική παρουσία σε προωθητικές ενέργειες marketing .

Requirements

• Απόφοιτοι Λυκείου/ ΤΕΙ/ ΑΕΙ

• Ένα (1) – δύο (2) έτη απαραίτητη προϋπηρεσία σε εξυπηρέτηση πελατών ή σε τηλεφωνικό κέντρο

• Επιθυμητή γνώση της Αγγλικής γλώσσας

• Πολύ καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office

• Επιθυμητή η γνώση CRM

• Πολύ καλές επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες

• Ικανότητές ομαδικής συνεργασίας και δημιουργική σκέψη

Benefits

  • Σταθερός μηνιαίος μισθός (+ bonus επίτευξης στόχων)
  • Πρωϊνό σταθερό ωράριο εργασίας
  • Ευχάριστο κλίμα εργασίας

 

Πληροφορίες ΕΔΩ

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Advertisements