Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001 : 2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης.

H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, κορυφαίας εταιρείας που δραστηριοποιείται στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, αναζητά ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:

Περιγραφή Θέσης

  • Συνεχής εξυπηρέτηση πελατών
  • Διαχείριση ταμείου
  • Πωλήσεις των προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας
  • Καθημερινή ανατροφοδότηση εμπορευμάτων
  • Συντήρηση και επιστασία του χώρου του καταστήματος

Προφίλ Υποψηφίου

  • Απόφοιτος / η Λυκείου / ΤΕΙ / ΑΕΙ
  • Ένα (1) – δύο (2) έτη απαραίτητη προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση σε λιανικές πωλήσεις, ιδανικά τηλεπικοινωνίων
  • Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
  • Καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office
  • Άριστες επικοινωνιακές και οργανωτικές ικανότητες
  • Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
  • Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και στην επίτευξη στόχων

Παροχές Εταιρείας

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Δυναμικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον εργασίας

Κάντε την αίτηση σας τώρα πατώντας στην αγγελία που εμφανίζεται από κάτω.
(Αν δεν εμφανίζεται η αγγελία πατήστε την αναζήτηση και περιμένετε λίγα δευτερόλεπτα. Αν συνεχίζει να μην  εμφανίζεται τότε σημαίνει ότι η θέση έχει καλυφθεί)

jobs from neuvoo.com


Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, aggeliopolis, Skywalker, kariera κ.α.