Advertisements

Η αλυσίδα Super Market Κρητικός Α.Ε., δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρία στον χώρο του λιανεμπορίου σε όλη την Ελλάδα, επιθυμεί να προσλάβει επιθυμεί να προσλάβει για τα Κεντρικά της Γραφεία στη Μαγούλα Αττικής:

Γραμματέα Διοίκησης (Σύμβαση ορισμένου χρόνου)

Advertisements

Βασικές αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου, διαχείριση αλληλογραφίας και αρχειοθέτηση.
  • Προγραμματισμός συναντήσεων και υποστήριξη διεύθυνσης.
  • Επικοινωνία με εξωτερικούς συνεργάτες και υποστήριξη αναγκών συνεργασίας.
  • Επικοινωνία και συνεργασία με όλα τα τμήματα της εταιρίας για την ομαλή και αποτελεσματική διαδικασία των καθημερινών εργασιών.

Προφίλ υποψηφίου:

  • Πολύ καλός χειρισμός Η/Υ σε περιβάλλον Windows και πολύ καλή γνώση εφαρμογών MS Office & Internet.
  • Πολύ καλή ικανότητα οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου (time management).
  • Καλή γνώση Αγγλικών.
  • Πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας.
  • Υψηλά επικοινωνιακά προσόντα, ευγένεια, ικανότητα αντίληψης αναγκών των πελατών.
  • Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση.

Η εταιρία προσφέρει:

  • Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον αναλαμβάνοντας μία ποικιλόμορφη εργασία.
  • Μέσα από ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης σας παρέχουμε τα απαραίτητα εφόδια για τη θέση σας, ώστε να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας.
  • Δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης και ανάπτυξης.
  • Ανταγωνιστικό σύστημα αποδοχών και ανταμοιβών.
  • Συμμετοχή σε ομαδικό ασφαλιστήριο συμβόλαιο.

 

Πληροφορίες ΕΔΩ

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Advertisements