Η αλυσίδα Super Market Κρητικός Α.Ε., δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρία στον χώρο του λιανεμπορίου σε όλη την Ελλάδα, επιθυμεί να προσλάβει επιθυμεί να προσλάβει για τα Κεντρικά της Γραφεία στη Μαγούλα Αττικής:
Γραμματέα Διοίκησης (Σύμβαση ορισμένου χρόνου)
Βασικές αρμοδιότητες:
- Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου, διαχείριση αλληλογραφίας και αρχειοθέτηση.
- Προγραμματισμός συναντήσεων και υποστήριξη διεύθυνσης.
- Επικοινωνία με εξωτερικούς συνεργάτες και υποστήριξη αναγκών συνεργασίας.
- Επικοινωνία και συνεργασία με όλα τα τμήματα της εταιρίας για την ομαλή και αποτελεσματική διαδικασία των καθημερινών εργασιών.
Προφίλ υποψηφίου:
- Πολύ καλός χειρισμός Η/Υ σε περιβάλλον Windows και πολύ καλή γνώση εφαρμογών MS Office & Internet.
- Πολύ καλή ικανότητα οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου (time management).
- Καλή γνώση Αγγλικών.
- Πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας.
- Υψηλά επικοινωνιακά προσόντα, ευγένεια, ικανότητα αντίληψης αναγκών των πελατών.
- Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση.
Η εταιρία προσφέρει:
- Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον αναλαμβάνοντας μία ποικιλόμορφη εργασία.
- Μέσα από ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης σας παρέχουμε τα απαραίτητα εφόδια για τη θέση σας, ώστε να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας.
- Δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης και ανάπτυξης.
- Ανταγωνιστικό σύστημα αποδοχών και ανταμοιβών.
- Συμμετοχή σε ομαδικό ασφαλιστήριο συμβόλαιο.
Πληροφορίες ΕΔΩ