Φαρμακευτική εταιρεία με διεθνή παρουσία, αναζητά Γραμματέα
Αρμοδιότητες: Να λειτουργεί ως σύνδεσμος επικοινωνίας μεταξύ της Διοίκησης, των στελεχών, των υπόλοιπων υπαλλήλων και των πελατών και εξωτερικών συνεργατών. Να διαχειρίζεται και δρομολογεί εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, emails και μηνύματα με ακρίβεια. Συντάσσει emails, reports, memos για λόγους εσωτερικής ή εξωτερικής επικοινωνίας.Οργανώνει συναντήσεις και meetings και ενημερώνει τα ημερολόγια των στελεχών
Οργανώνει/Βοηθά στην οργάνωση εσωτερικών ή εξωτερικών εκδηλώσεων. Διαχειρίζεται αιτήματα και ερωτήσεις από ανώτερα διευθυντικά στελέχη. Ρυθμίζει τις διαδικασίες των επαγγελματικών ταξιδιών (κρατήσεις εισιτηρίων, διαμονή). Ενημερώνει και διατηρεί την πολιτική και τις διαδικασίες του γραφείου
Παρακολουθεί τις ημερήσιες δαπάνες και προετοιμάζει εκθέσεις. Ελέγχει και αναπληρώνει τα αποθέματα (αναλώσιμα είδη) του γραφείου ως Office Manager. Απαραίτητα προσόντα: Αριστη γνώση Αγγλικών, Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση. Άριστη γνώση και χρήση Microsoft Office (ιδιαίτερα Word, Excel, PowerPoint),Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ με κατεύθυνση στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας θα εκτιμηθεί. Αριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορική και γραπτή επικοινωνία), Άριστες οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, Δεξιότητες multitasking και διαχείρισης χρόνου, Εξοικείωση με συσκευές/gadgets και εφαρμογές γραφείου (e-calendars, εκτυπωτές κ.ά.)
Αμοιβή 1.000€
Πληροφορίες ΕΔΩ
Δες ΕΔΩ όλες τις Αγγελίες Εργασίας