Advertisements

Ζητείται Front Desk Agent από την DHL Express Hellas στην Παιανία

Περιγραφή Θέσης

Advertisements

O/H κατοχος της θέσης αυτής έχει την ευθύνη της καθημερινής εξυπηρέτησης πελατών για αποστολές που χρειάζονται τελωνειακή διεκπεραίωση.

Πιο συγκεκριμένα:

  • Διασφάλιση του υψηλού επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες της εταιρείας.
  • Εξυπηρέτηση πελατών σε θέματα φορτωτικών εγγραφών, τελωνείου, τιμολόγησης και διαχείρισης παραπόνων.
  • Τήρηση των διαδικασιών που αφορούν αποστολές για όλα τα προϊόντα της εταιρείας.
  • Παράδοση δεμάτων και προετοιμασία αποστολών προς εξαγωγή
  • Χρήση ηλεκτρονικών εργαλείων και σωστή και έγκυρη ενημέρωση των συστημάτων της εταιρείας.
  • Επικοινωνία και συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα αλλά και το Δίκτυο.
  • Διεκπεραίωση όλων των καθημερινών εργασιών που αφορούν το ταμείο της εταιρείας αλλά και διασφάλιση των διαδικασιών.

      Απαραίτητα Προσόντα:

  • Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ ( Word, Excel & Outlook ) 

 Επιθυμητά προσόντα

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΑΤΕΙ

Απαραίτητα χαρακτηριστικά για τη θέση:

  • Ευχέρεια λόγου στην επικοινωνία (τηλεφωνική και γραπτή)
  • Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
  • Οργανωτικές ικανότητες
  • Προσανατολισμός στην επίτευξη στόχων
  • Εμπειρία στην εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Ευχάριστη προσωπικότητα

Παροχές

  • Ανταγωνιστικός μισθός
  • Ιδιωτική Ασφάλιση Υγείας
  • Συνταξιοδοτικό Πρόγραμμα
  • Συνεχής εκπαίδευση
  • Διατακτικές σίτισης πέραν του μισθού

Πληροφορίες ΕΔΩ

Δες ΕΔΩ όλες τις Αγγελίες Εργασίας

Advertisements