Ζητείται Front Desk Agent από την DHL Express Hellas στην Παιανία
Περιγραφή Θέσης
Advertisements
O/H κατοχος της θέσης αυτής έχει την ευθύνη της καθημερινής εξυπηρέτησης πελατών για αποστολές που χρειάζονται τελωνειακή διεκπεραίωση.
Πιο συγκεκριμένα:
- Διασφάλιση του υψηλού επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πελάτες της εταιρείας.
- Εξυπηρέτηση πελατών σε θέματα φορτωτικών εγγραφών, τελωνείου, τιμολόγησης και διαχείρισης παραπόνων.
- Τήρηση των διαδικασιών που αφορούν αποστολές για όλα τα προϊόντα της εταιρείας.
- Παράδοση δεμάτων και προετοιμασία αποστολών προς εξαγωγή
- Χρήση ηλεκτρονικών εργαλείων και σωστή και έγκυρη ενημέρωση των συστημάτων της εταιρείας.
- Επικοινωνία και συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα αλλά και το Δίκτυο.
- Διεκπεραίωση όλων των καθημερινών εργασιών που αφορούν το ταμείο της εταιρείας αλλά και διασφάλιση των διαδικασιών.
Απαραίτητα Προσόντα:
- Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας
- Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ ( Word, Excel & Outlook )
Επιθυμητά προσόντα
- Πτυχίο ΑΕΙ/ΑΤΕΙ
Απαραίτητα χαρακτηριστικά για τη θέση:
- Ευχέρεια λόγου στην επικοινωνία (τηλεφωνική και γραπτή)
- Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
- Οργανωτικές ικανότητες
- Προσανατολισμός στην επίτευξη στόχων
- Εμπειρία στην εξυπηρέτηση του πελάτη
- Ευχάριστη προσωπικότητα
Παροχές
- Ανταγωνιστικός μισθός
- Ιδιωτική Ασφάλιση Υγείας
- Συνταξιοδοτικό Πρόγραμμα
- Συνεχής εκπαίδευση
- Διατακτικές σίτισης πέραν του μισθού
Πληροφορίες ΕΔΩ
Δες ΕΔΩ όλες τις Αγγελίες Εργασίας
Advertisements