Ζητείται εκπρόσωπος τηλεφωνικού κέντρου από την Greenpeace (Μισθός+μπόνους)

Ζητείται εκπρόσωπος τηλεφωνικού κέντρου από την Greenpeace (Μισθός+μπόνους)

Αγαπάς την Greenpeace και τις εκστρατείες της;

Είσαι επικοινωνιακός/ή και ο διάλογος είναι το στοιχείο σου;

Εάν θες να κάνεις μια δουλειά που να συμβάλλει στην προώθηση θετικών αλλαγών, τότε σου έχουμε μια μοναδική ευκαιρία!

Η ομάδα του τηλεφωνικού μας κέντρου ψάχνει για νέα μέλη!  Η θέση είναι μερικής απασχόλησης (Δευτέρα με Παρασκευή).

Τι θα κάνεις;

Το τηλεφωνικό μας κέντρο αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία για την ενεργοποίηση παλαιότερων αλλά και νέων υποστηρικτών, καθώς και για τη διατήρηση και ενημέρωση των ενεργών υποστηρικτών της οργάνωσης.

Πιο συγκεκριμένα, τηλεφωνική επικοινωνία για:

  • Ενεργοποίηση νέων οικονομικών υποστηρικτών
  • Ενεργοποίηση ανενεργών υποστηρικτών
  • Ετήσια αναβάθμιση της υποστήριξής τους
  • Ενημέρωση των οικονομικών υποστηρικτών για τις δράσεις της Greenpeace
  • Διαχείριση ερωτημάτων και επίλυση τυχόν προβλημάτων
  • Ανανέωση των προσωπικών ή οικονομικών τους στοιχείων

Τι προσφέρουμε:

  • Σταθερό μισθό
  • Training
  • Bonus
  • Σύμβαση αορίστου χρόνου

Τι θα θέλαμε να έχεις;

  • Καλή γνώση χρήσης Η/Υ & προγραμμάτων Microsoft Office, CRM
  • Προϋπηρεσία σε τηλεφωνικό κέντρο, πωλήσεις ή/και εξυπηρέτηση πελατών
  • Εμπειρία σε ΜΚΟ (εργασία ή εθελοντισμό)

Πληροφορίες ΕΔΩ

Δες ΕΔΩ όλες τις Αγγελίες Εργασίας

Share This Article
Η Έμμυ Αβράμη είναι απόφοιτη του Τμήματος Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Με ειδίκευση στη διεθνή ειδησεογραφία και πολυετή εμπειρία στην αρθρογραφία, καλύπτει θέματα που αφορούν την αγορά εργασίας και τις εξελίξεις στον εργασιακό τομέα. Η αρθρογραφία της χαρακτηρίζεται από ακρίβεια, σαφήνεια και υπευθυνότητα, προσφέροντας στον αναγνώστη έγκυρη και χρήσιμη πληροφόρηση.
Exit mobile version