Advertisements

Το Mediterranean College Θεσσαλονίκης ζητά να προσλάβει για το οικονομικό τμήμα

Διοικητικό Υπάλληλο

Advertisements

Κύριες αρμοδιότητες:

  • Εξυπηρέτηση πελατών (τηλεφωνική και διά ζώσης) – ενημέρωση υπολοίπων – συμφωνίες διδάκτρων
  • Καταχώριση πληρωμών, έκδοση αποδείξεων και τιμολογίων, καταχώριση διακανονισμών αποπληρωμής διδάκτρων
  • Διαχείριση ληξιπρόθεσμων οφειλών και διεκδικούμενων ποσών
  • Διαχείριση ταμείου – καταχώριση εξόδων – παρακολούθηση προμηθευτών

Ωράριο:

  • Καθημερινή (Δευτέρα έως Παρασκευή) απογευματινή οκτάωρη απασχόληση (11.00-19.00)

Απαραίτητα προσόντα:

  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση
  • Πανεπιστημιακό πτυχίο (κατεύθυνση οικονομικά, λογιστική ή διοίκηση επιχειρήσεων)
  • Άριστη γνώστη αγγλικών (προφορικά και γραπτά)
  • Πολύ καλός χειρισμός Η/Υ (MS Office)

Απαραίτητα χαρακτηριστικά:

  • Ικανότητα αποτελεσματικής και γρήγορης επίλυσης θεμάτων
  • Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
  • Επιμελημένη εμφάνιση

Το κολέγιο προσφέρει:

  • Εκπαίδευση για τη θέση
  • Ευχάριστο, δημιουργικό εργασιακό περιβάλλον
  • Ευκαιρίες προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης

 

Πληροφορίες ΕΔΩ

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Advertisements