Advertisements

Ένα από τα κορυφαία μεσιτικά γραφεία της Ελλάδας, αναζητά δυναμικό και οργανωτικό άτομο για τη θέση της γραμματειακής υποστήριξης στο γραφείο της Βουλιαγμένης. Αν είσαι υπεύθυνος/η, με άριστες επικοινωνιακές ικανότητες, τότε αυτή η θέση είναι για εσένα!

Καθήκοντα:

Advertisements
  • Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
  • Υποδοχή και εξυπηρέτηση πελατών στο γραφείο
  • Οργάνωση ραντεβού και προγραμματισμός επισκέψεων σε ακίνητα
  • Συνεργασία με τους συνεργάτες του γραφείου για την ομαλή λειτουργία των καθημερινών εργασιών
  • Τήρηση αρχείου και διαχείριση συμβολαίων και εγγράφων
  • Υποστήριξη σε διοικητικά καθήκοντα

Απαραίτητα προσόντα:

  • Εμπειρία σε γραμματειακή υποστήριξη ή παρόμοια θέση
  • Άριστη γνώση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας
  • Βασικές γνώσεις υπολογιστών (MS Office, email, κ.λπ.)
  • Οργανωτικές ικανότητες και προσοχή στη λεπτομέρεια
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες και επαγγελματική συμπεριφορά

Ωράριο:

13:00 – 21:00, ιδανικό για όσους αναζητούν απογευματινή εργασία σε ένα φιλικό και επαγγελματικό περιβάλλον.

Πατήστε ΕΔΩ για επικοινωνία

Δες ΕΔΩ όλες τις Αγγελίες Εργασίας

Advertisements