Ζητείται Area Sales Manager Εξαγωγών για Σέρρες/Θεσσαλονίκη
Η Κρι Κρι…
Πρόκειται για μια αμιγώς ελληνική εταιρία που μπορεί με περηφάνια να ανατρέξει στα 69 χρόνια ιστορίας της, απολαμβάνοντας ένα υπέροχο παρόν με παρουσία σε περισσότερες από 40 χώρες και επενδύοντας συνεχώς σε ένα πολλά υποσχόμενο και συναρπαστικό μέλλον!
Οι άνθρωποί μας είναι πάνω από όλα!
Στην Κρι Κρι πιστεύουμε ότι, επενδύοντας στους ανθρώπους μας, επενδύουμε στην επιτυχία της εταιρίας!
Γι’ αυτό λοιπόν, κύριο μέλημά μας είναι η ύπαρξη ενός εργασιακού περιβάλλοντος το οποίο όχι μόνο ενισχύει τη σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε αναπτύξει με τους ανθρώπους μας όλα αυτά τα χρόνια, αλλά παράλληλα προσφέρει τις κατάλληλες ευκαιρίες για την εξέλιξη των δεξιοτήτων τους μέσα από εξειδικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα και εργασιακές προκλήσεις, ενθαρρύνοντας με αυτό τον τρόπο τη δημιουργικότητα και την καινοτομία.
Στο πλαίσιο ανάπτυξής μας αναζητάμε Area Sales Manager Εξαγωγών με έδρα είτε τις κεντρικές εγκαταστάσεις των Σερρών είτε τα γραφεία της Θεσσαλονίκης.
Περιγραφή θέσης
- Συμμετέχει στην ανάπτυξη, την εφαρμογή και τη διαχείριση του πλάνου πωλήσεων σε συγκεκριμένες αγορές του εξωτερικού.
- Διατηρεί και αναπτύσσει το πελατολόγιο με στόχο την ανάπτυξη ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες.
- Διαχειρίζεται τις ετήσιες συμφωνίες με τα σουπερμάρκετ και με διανομείς.
- Αναλαμβάνει την ευθύνη για την επίτευξη των στόχων όγκου πωλήσεων, της τιμολογιακής πολιτικής, του μεριδίου αγοράς καθώς και της ικανοποίησης πελατών.
- Παρακολουθεί τον ανταγωνισμό και τις τάσεις της αγοράς προτείνοντας νέες ιδέες και πρακτικές.
- Πραγματοποιεί συχνά ταξίδια στο εξωτερικό.
- Συμμετέχει σε εκθέσεις στο εξωτερικό.
- Συνεργάζεται με τοπικούς συνεργάτες για τη χάραξη και την εφαρμογή της εκάστοτε εμπορικής πολιτικής.
- Συνεργάζεται με τους συναδέλφους του Marketing Εξαγωγών για την εφαρμογή tailor-made trade marketing πρακτικές.
Απαραίτητα προσόντα
- Απόφοιτος τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, σχολής marketing ή management
- Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου, κατεύθυνσης Marketing ή Management, θα θεωρηθεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
- Εμπειρία τουλάχιστον 3 ετών σε θέση Key Account Εξαγωγών στον κλάδο των FMCG του οργανωμένου λιανεμπορίου
- Η άριστη γνώση MS Office είναι προαπαιτούμενη (H γνώση ERP SAP θα εκτιμηθεί.)
- Άριστη χρήση αγγλικών σε προφορικό και γραπτό λόγο κρίνεται απαραίτητη.
- Γνώσεις digital ή/και trade marketing θα θεωρηθούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
- Ικανότητα να αναπτύσσει συνεχώς ιδέες και να λειτουργεί σε ένα δυναμικό και απαιτητικό περιβάλλον
- Πολύ καλή διαπραγματευτική δεξιότητα
Παροχές
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών (μισθός, μπόνους κ.ά.)
- Ιδιωτικό πρόγραμμα ασφάλισης
- Συνεχής εξέλιξη και εκπαίδευση
- Ισορροπία μεταξύ της προσωπικής και της εργασιακής ζωής
Και το πιο σημαντικό είναι η ευκαιρία να απασχοληθείς σε μια εταιρία που νοιάζεται για ΕΣΕΝΑ και την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ σου!
Πατήστε ΕΔΩ για επικοινωνία
Δες ΕΔΩ όλες τις Αγγελίες Εργασίας