Advertisements

Τη δέσμευση ότι θα ολοκληρωθεί η διαδικασία των μόνιμων διορισμών στην Ειδική Αγωγή και ότι θα προχωρήσει άμεσα η κατανομή των θέσεων τόνισε από τη Βουλή η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη.

Απαντώντας σε ερώτηση του Γιάννη Δελή από το ΚΚΕ για την ειδική αγωγή Σοφία Ζαχαράκη σημείωσε:

Advertisements

– (Οι εκπαιδευτικοί) Θα προσληφθούν, θα διοριστούν. Είναι μια πρωτοβουλία η οποία δεν ήταν της Νέας Δημοκρατίας. Εμείς είχαμε τις αντιρρήσεις μας ως προς την προκήρυξη, όμως δεσμευτήκαμε ότι θα τελειώσει αυτός ο διαγωνισμός τον οποίο βρήκαμε να τρέχει με πάρα πολλές εκκρεμότητες.

– Αυτή τη στιγμή, λοιπόν, ήδη σε συνεννόηση με τον ΑΣΕΠ -γιατί εκεί είναι η αξιολόγηση των πινάκων- ζητούμε την επίσπευση στη διαδικασία. Έχει ήδη βγει το αποτέλεσμα της πρώτης προκήρυξης, προχωράει το αποτέλεσμα της δεύτερης προκήρυξης και ευελπιστούμε και ζητούμε μέχρι το τέλος του χρόνου να τελειώσει αυτό το ζήτημα διορισμών. Οι αναπληρωτές μας που υπηρετούν στα σχολεία και στις δομές ειδικής αγωγής θα ολοκληρώσουν όλη τη χρονιά την υπηρεσία τους και θα τοποθετηθούν και οι άνθρωποι οι οποίοι θα διοριστούν, αν δεν είναι ήδη οι ίδιοι.

– Οφείλω να ανακοινώσω για να ενημερωθεί το Κοινοβούλιο ότι η αναγκαία κατανομή ανάμεσα στις βαθμίδες, που δεν είχε γίνει από την προηγούμενη κυβέρνηση, θα ανακοινωθεί με κοινή υπουργική απόφαση του Υπουργείου Οικονομικών και του Παιδείας και αμέσως μετά, η κατανομή αυτή θα επιβεβαιωθεί από το Υπουργείο Εσωτερικών. Όλα αυτά επίκεινται. Είναι σημαντικό για κάποιον ο οποίος παρακολουθεί τη διαδικασία.

Για τις προσλήψεις αναπληρωτών:

– Κατά προτεραιότητα, λοιπόν, προχωρήσαμε στην πρόσληψη αναπληρωτών. Αυτοί οι άνθρωποι οι οποίοι στηρίζουν το δημόσιο σύστημα τόσα χρόνια, οι άνθρωποι αυτοί οι οποίοι και φέτος ενημερώθηκαν έγκαιρα για το πού θα πάνε, σύμφωνα με το ήδη ανακοινωμένο χρονοδιάγραμμα που είχαμε πει στις 5 Σεπτεμβρίου, η πρώτη ημερομηνία με προτεραιοποίηση στους αναπληρωτές μας στην ειδική αγωγή, με δεύτερη φάση αναπληρωτών μέσα στον μήνα Σεπτέμβρη, με μόλις προχθεσινή φάση τοποθέτησης συγκεκριμένου αριθμού ατόμων που δεν είχαν αναλάβει υπηρεσία -αρνήθηκαν υπηρεσία- αναπληρωτών.

– Πρέπει να γνωρίζουν πολύ νωρίς και θα προχωρήσουμε και σε τρίτη φάση πρόσληψης αναπληρωτών για τα κενά τα οποία αυτή τη στιγμή έχουμε ζητήσει από τις αρμόδιες διευθύνσεις μας -και τις περιφερειακές διευθύνσεις- ανά την Ελλάδα, έτσι ώστε να μπορέσουμε έγκυρα και έγκαιρα να ανταποκριθούμε σε αυτές τις ανάγκες.

– Στην πρώτη φάση αναπληρωτών προσελήφθησαν πάνω από 12.000 άτομα στην ειδική αγωγή.

– Για τα ΚΕΣΥ. Στα ΚΕΣΥ, λοιπόν, πέρυσι προσελήφθησαν τριακόσια εξήντα ένα άτομα. Φέτος, οι πιστώσεις είναι για πεντακόσια δεκαπέντε άτομα. Συνολικά σε αυτά τα άτομα που σας είπα, στους αναπληρωτές, πέρυσι προσελήφθησαν 2.458 άτομα και φέτος θα πάνε στους στα 2.815.

– Για το ζήτημα πρώτα απ’ όλα της μεταφοράς των παιδιών δεν είναι ζήτημα του Υπουργείου Παιδείας. Είναι ζήτημα της Αυτοδιοίκησης. Το ξέρετε καλά. Απλώς, αν θέλετε, να το θυμίσω και να το υπενθυμίσω και στο Κοινοβούλιο που το γνωρίζει. Στα ζητήματα τα οποία προφανώς και έχουμε την καθημερινή συνεργασία, έτσι ώστε να είμαστε απόλυτα σίγουροι ότι έχουν προβλεφθεί οι μετακινήσεις, οι μεταφορές, αυτή είναι μια αυτονόητη προϋπόθεση και γίνεται μεταξύ των Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας και των αυτοδιοικητικών δομών. Επαναλαμβάνω, όμως, ότι αυτό είναι θέμα της Αυτοδιοίκησης.

– Η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας στελεχώνει με οδηγούς και συνοδούς πια τα σχολικά λεωφορεία που αποτελούν ιδιοκτησία σχολικών μονάδων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, βάσει άδειας κυκλοφορίας τους. Εκεί, πράγματι –και δεν έχουμε κανένα ζήτημα, δεν μας έχει δηλαδή καταγραφεί κανένα παράπονο ως προς τη λειτουργία και μπορείτε κιόλας να το ελέγξετε- τα είκοσι τέσσερα λεωφορεία τα οποία λειτουργούν ανά την Επικράτεια έχουν ήδη στελεχωθεί με τους οδηγούς και τους συνοδούς. Αυτό σας το λέω ως απαραίτητη διευκρίνιση για το ζήτημα της μεταφοράς.

– Πρέπει να λαμβάνεται υπ’ όψιν και είναι και κάτι το οποίο πρέπει να μεταφέρεται και στους δήμους. Πρέπει, δηλαδή, να μεταφέρονται αυτές οι ειδικές πρόνοιες και ρυθμίσεις που πρέπει να γίνονται στα μεταφορικά μέσα για τα παιδιά της ειδικής αγωγής.

– Αναφορικά με το κτηριακό ζήτημα, εγώ θα σας πω ότι σε συνεργασία με τους δήμους, που και αυτοί έχουν την ευθύνη των κτηριακών υποδομών για τα σχολεία, προσπαθούμε να εντοπίσουμε ανά την Ελλάδα –το έχουμε κάνει με συνεχή έγγραφα από τις αρμόδιες Διευθύνσεις προς τα σχολεία- ακριβώς τα ζητήματα εκεί που βρίσκονται, σε συνεργασία με τους δημάρχους, οι οποίοι ήδη έρχονται οι άνθρωποι με πάρα πολύ ενδιαφέρον και λένε ότι έχουν ζήτημα με τα ειδικά σχολεία.

(πηγή)Βρες Δουλειά ΕΔΩ

Δείτε επίσης:

Advertisements