Εταιρεία με παρουσία στον χώρο του ηλεκτρονικού, λιανικού και χονδρικού εμπορίου από το 2015 αναζητά υπάλληλο, για την υποστήριξη των λειτουργιών του φυσικού και ηλεκτρονικού καταστήματος. Περιοχή: Εύοσμος, Θεσσαλονίκη.
Κύριες αρμοδιότητες:
- Διαχείριση παραγγελιών eshop (επικοινωνία με πελάτες, έκδοση αποδείξεων, τιμολογίων και voucher)
- Εξυπηρέτηση πελατών στο κατάστημα
- Υποστήριξη άλλων τμημάτων, όταν χρειάζεται (τακτοποίηση ραφιών, παραλαβές, τοποθέτηση προϊόντων, έλεγχος αποθεμάτων)
Παρέχεται καθοδήγηση από την υπάρχουσα ομάδα.
Απαραίτητα προσόντα:
- Ευγένεια, καθαριότητα, οργανωτικότητα, πνεύμα συνεργασίας