Υπάλληλος εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών ζητείται από την Vodafone

Υπάλληλος εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών ζητείται από την Vodafone

Υπάλληλος εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών ζητείται για εισερχόμενες κλήσεις (Εξ αποστάσεως).
Εργασία από το σπίτι. Vodafone – Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (Άγ. Ι. Ρέντης, Αττική).
Ωράριο:
5ήμερο, 8ωρο (Δευτ.–Παρ. μεταξύ 08:00-22:00, Σ/Κ 09:00-17:00).

Καθήκοντα:

  • Διαχείριση & καταγραφή αιτημάτων πελατών
  • Παροχή πληροφοριών για λογαριασμούς
  • Διατήρηση σχέσης εμπιστοσύνης με το πελατολόγιο
  • Ενημέρωση CRM & τήρηση αρχείων

Απαραίτητα προσόντα:

  • Απόφοιτος Λυκείου
  • Προϋπηρεσία σε customer service (επιθυμητή)
  • Επικοινωνιακές δεξιότητες, πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Καλή γνώση Αγγλικών & Η/Υ
  • Ομαδικότητα

Δείτε επίσης: Υπάλληλος γραφείου ζητείται για διαχείριση παραγγελιών, τιμολόγηση & αποστολές

Παροχές:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο + bonus στόχων
  • Αμειβόμενη εκπαίδευση
  • Προοπτικές εξέλιξης σε πολυεθνικό όμιλο
  • Σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
  • Εταιρικό όχημα από/προς μετρό Ελαιώνα

Πατήστε ΕΔΩ για Επικοινωνία & Πληροφορίες

Share This Article
Η Έμμυ Αβράμη είναι απόφοιτη του Τμήματος Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Με ειδίκευση στη διεθνή ειδησεογραφία και πολυετή εμπειρία στην αρθρογραφία, καλύπτει θέματα που αφορούν την αγορά εργασίας και τις εξελίξεις στον εργασιακό τομέα. Η αρθρογραφία της χαρακτηρίζεται από ακρίβεια, σαφήνεια και υπευθυνότητα, προσφέροντας στον αναγνώστη έγκυρη και χρήσιμη πληροφόρηση.
Exit mobile version