Ξενοδοχεία: Πτώση του τζίρου κατά 67% και μείωση απασχόλησης 35%

Ξενοδοχεία: Πτώση του τζίρου κατά 67% και μείωση απασχόλησης 35%

main-intro story-intro”>

τώση του τζίρου κατά 67% και μείωση απασχόλησης 35% σε μέσο όρο προβλέπουν οι ξενοδόχοι, ενώ 6,4% των ξενοδοχείων έχει αποφασίσει να μην ανοίξει φέτος. Επιπλέον και στο πλαίσιο του δύσκολου περιβάλλοντος που διανύουμε οι χρηματοδοτικές ανάγκες των ξενοδοχείων υπολογίζονται στα 1,66 δισ. ευρώ.

mobile-banner inline-banner”>

main-text story-fulltext”>

Τα προαναφερθέντα συμπεράσματα προκύπτουν από τον 4ο κύκλο της έρευνας του ΙΤΕΠ «Covid-19 και Ελληνική Ξενοδοχία» που διενεργήθηκε για λογαριασμό του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος κατά το διάστημα από 30 Ιουνίου έως 10 Ιουλίου 2020, σε δείγμα 1.941 ξενοδοχείων εκ του συνόλου των 9.999 μελών του Επιμελητηρίου (ήτοι το 19,4% του συνολικού αριθμού των ξενοδοχείων της χώρας).

Τα βασικά συμπεράσματα που εξάγονται από τα ευρήματα του 4ου κύκλου της έρευνας συνοψίζονται ως ακολούθως:

1. Τα ξενοδοχεία που έχουν ήδη ανοίξει ή πρόκειται να ανοίξουν μέχρι τον Αύγουστο φτάνουν στο 84% του συνόλου τους. Σε ποσοστό 9% δεν έχουν αποφασίσει πότε θα ανοίξουν ακόμη, ενώ σε ποσοστό 6,4% έχουν αποφασίσει να μην ανοίξουν φέτος.
mobile-banner inline-banner”>

Ειδικότερα, τα συνεχούς λειτουργίας ξενοδοχεία που έχουν ήδη ανοίξει ή πρόκειται ν’ ανοίξουν μέχρι και τον Αύγουστο ανέρχονται σε ποσοστό 90,7% του συνόλου, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τα εποχικής λειτουργίας φτάνει το 80,5%.

Υπογραμμίζεται ότι οι κυριότεροι λόγοι που καταγράφονται για το μη άνοιγμα ορισμένων ξενοδοχείων φέτος επιμερίζονται στην έλλειψη ζήτησης και στην έλλειψη ρευστότητας.

πηγη

Share This Article
Ο Αναστάσιος Περήφανος διαθέτει πολυετή εμπειρία στον χώρο του digital marketing και των πωλήσεων, με αποδεδειγμένα αποτελέσματα τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. Έχει σπουδάσει Πωλήσεις, Marketing και Τεχνολογία του Internet και από το 2009 δραστηριοποιείται ενεργά στον ψηφιακό χώρο, υλοποιώντας καμπάνιες που συνδυάζουν στρατηγική σκέψη με πρακτική αποτελεσματικότητα. Στο ergasiatora.gr είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των εμπορικών και προωθητικών ενεργειών, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη και την ενίσχυση της παρουσίας της πλατφόρμας. Παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις του κλάδου και αξιοποιεί σύγχρονα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης.
Exit mobile version