Βασίλης Κικίλιας: Θα εισηγηθώ lockdown τύπου Μαρτίου για την Αττική

Βασίλης Κικίλιας: Θα εισηγηθώ lockdown τύπου Μαρτίου για την Αττική

Η κάλυψη των ΜΕΘ κατά 71% στην Αττική και η αύξηση των κρουσμάτων στα παιδιά δείχνουν το δρόμο για το πλέον σκληρό μέτρο. Τι δήλωσε ο υπουργός Υγείας.

ad-widget ad-widget_620x40 “>

«Εάν και τα σημερινά στοιχεία δείξουν ότι η επιδημία κινείται ανοδικά, θα εισηγηθώ τη λήψη ενός αυστηρού lockown όπως το Μάρτιο για σύντομο χρονικό διάστημα» τόνισε το πρωί της Τρίτης 9/2 ο Βασίλης Κικίλιας.

ros-inlineA_title”>

Σε δηλώσεις του στο OPEN, ο υπουργός Υγείας ανέφερε ότι με βάση τα στοιχεία που είχαμε μέχρι χθες η κάλυψη των ΜΕΘ στην Αττική έφτασε στο 71% έναντι 62% πριν μία εβδομάδα, ενώ ιδιαίτερα ανησυχητικό θεωρείται ότι με βάση τα στοιχεία του ΕΟΔΥ έχουν αυξηθεί κατά 11% τα κρούσματα στην ηλικιακή ομάδα μέχρι 9 ετών, ήτοι σε περίπου 400.

Τόνισε ότι τα κρούσματα κορονοϊού έχουν σημειώσει μεγάλη άνοδο το τελευταίο διάστημα και ότι αν συνεχίσουν έτσι τις επόμενες μέρες εισερχόμαστε πλέον στο τρίτο κύμα. Επίσης ότι πλέον οι συνολικές νοσηλείες λόγω covid στη χώρα έχουν φτάσεις τις 1890 αυξημένες κατά 300 σε σχέση με μία εβδομάδα πριν.
teads-adCall”>
Επίσης η ενημέρωση από τον κ. Τσιόδρα σημειώνει ότι πολλοί δήμοι στην Αττική βρίσκονται σε κακή επιδημιολογική κατάσταση.

Παραθέτοντας τα δεδομένα των τελευταίων ημερών, ο κ. Κικίλιας είπε ότι τα επιδημιολογικά δεδομένα δεν αφήνουν περιθώριο για αμφισβήτηση. «Σύμφωνα με το ΕΚΑΒ 6/2 είχαμε 231 διασωληνώσεις, 7/2 245, 8/2 260. Δηλαδή, 15 την ημέρα παραπάνω, οι 10 εξ αυτών στην Αττική, που σημαίνει ότι μια μονάδα ΜΕΘ την καταλαμβάνουμε σε μια μέρα».

Ο υπουργός διευκρίνισε ότι η εισήγηση των μέτρων είναι βέβαια δουλειά της Επιτροπής των Εμπειρογνωμόνων, οι οποίοι και θα αποφανθούν σχετικά με τις εισηγήσεις τους προς την Κυβέρνηση.

Από τα λεγόμενά του προκύπτει ότι πολύ πιθανόν η Επιτροπή να πρέπει να συνεδριάσει σαν ολομέλεια νωρίτερα.

 

πηγη

Share This Article
Ο Αναστάσιος Περήφανος διαθέτει πολυετή εμπειρία στον χώρο του digital marketing και των πωλήσεων, με αποδεδειγμένα αποτελέσματα τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. Έχει σπουδάσει Πωλήσεις, Marketing και Τεχνολογία του Internet και από το 2009 δραστηριοποιείται ενεργά στον ψηφιακό χώρο, υλοποιώντας καμπάνιες που συνδυάζουν στρατηγική σκέψη με πρακτική αποτελεσματικότητα. Στο ergasiatora.gr είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των εμπορικών και προωθητικών ενεργειών, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη και την ενίσχυση της παρουσίας της πλατφόρμας. Παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις του κλάδου και αξιοποιεί σύγχρονα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης.
Exit mobile version