Βαραίνει το καλάθι της νοικοκυράς: Νέες αυξήσεις σε προϊόντα στα σούπερ μάρκετ έως και 10%

Βαραίνει το καλάθι της νοικοκυράς: Νέες αυξήσεις σε προϊόντα στα σούπερ μάρκετ έως και 10%

Σύμφωνα με πληροφορίες της Realnews, νέες αυξήσεις έρχονται το επόμενο διάστημα σε ορισμένα προϊόντα, επιβαρύνοντας ακόμη περισσότερο τον οικογενειακό προϋπολογισμό.

Πρόκειται για αυξήσεις έως και 10% σε μια περίοδο κατά την οποία χιλιάδες μισθωτοί και ελεύθεροι επαγγελματίες βλέπουν τα εισοδήματα τους να συρρικνώνονται ενώ προσπαθούν να καλύψουν τις καθημερινές ανάγκες τους είτε με τα επιδόματα ανεργίας είτε με τις αποζημιώσεις ειδικού σκοπού, δηλαδή τα μηνιαία επιδόματα των 534 ευρώ.
contentAds inContent-center”>
Οι ανατιμήσεις προκαλούν την έντονη δυσαρέσκεια των καταναλωτών πολλοί εκ των οποίων έχουν περιορίσει τις αγορές τους στα απολύτως αναγκαία.

Ειδικότερα το επόμενο διάστημα αναμένεται να ανατιμηθούν το ελαιόλαδο και σπορέλαιο σε ποσοστό από 4% έως 10% , τα σοκολατοειδή κατά 6%, τα απορρυπαντικά κατά 5%, οι καραμέλες επίσης 5%, τα ντοματίνια 4% και τα εισαγόμενα εμφιαλωμένα νερά κυρίως τα ανθρακούχα σε ποσοστό 3%.

Οι ανατιμήσεις αναμένεται να περάσουν σταδιακά στα ράφια των σούπερ μάρκετ ανάλογα με τα αποθέματα που διαθέτουν τα καταστήματα τροφίμων στις αποθήκες τους.

Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες της Realnews, οι ανατιμήσεις πραγματοποιούνται από μεμονωμένες βιομηχανίες παραγωγής προϊόντων και εισαγωγικές εταιρείες και όχι από το σύνολο των επιχειρήσεων.

Μάλιστα εκτός από τα επώνυμα προϊόντα ελαιολάδου και σπορέλαιου , ανατιμήσεις θα γίνουν και σε κάποια αντίστοιχα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας δηλαδή σπορέλαια και ελαιόλαδα με την επωνυμία της εκάστοτε μεγάλης αλυσίδας σούπερ μάρκετ .

Όπως επισημαίνουν παράγοντες της αγοράς, οι ανατιμήσεις στα προϊόντα οφείλονται κατά κύριο λόγο στη μειωμένη παραγωγή που παρατηρείται σε ορισμένα από αυτά, στις καταστροφές που έχουν υποστεί κάποιες καλλιέργειες αλλά και στη διατήρηση των λειτουργιών εξόδων σε υψηλά επίπεδα.

Share This Article
Ο Αναστάσιος Περήφανος διαθέτει πολυετή εμπειρία στον χώρο του digital marketing και των πωλήσεων, με αποδεδειγμένα αποτελέσματα τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. Έχει σπουδάσει Πωλήσεις, Marketing και Τεχνολογία του Internet και από το 2009 δραστηριοποιείται ενεργά στον ψηφιακό χώρο, υλοποιώντας καμπάνιες που συνδυάζουν στρατηγική σκέψη με πρακτική αποτελεσματικότητα. Στο ergasiatora.gr είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των εμπορικών και προωθητικών ενεργειών, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη και την ενίσχυση της παρουσίας της πλατφόρμας. Παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις του κλάδου και αξιοποιεί σύγχρονα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης.
Exit mobile version