Το «Σαν την Χαλκιδική δεν έχει» επιβεβαιώνεται από έρευνα

Το «Σαν την Χαλκιδική δεν έχει» επιβεβαιώνεται από έρευνα

field field-name-article-body-with-ads field-type-ds field-label-hidden”>
field-items”>
field-item even”>

Η φράση «σαν την Χαλκιδική δεν έχει» είναι ίσως μια από τις πιο χιλιοειπωμένες, οι οποία λέγεται κυρίως από τους βορειοελλαδίτες.

Βέβαια κανείς δεν μπορεί να μην παραδεχτεί πως οι ομορφιές της Χαλκιδικής είναι όντως πολλές, όπως και της υπόλοιπης Ελλάδας φυσικά.

Ωστόσο τους θερμούς υποστηρικτές του «σαν την Χαλκιδική δεν έχει» έρχεται να επιβεβαιώσει μια έρευνα, η οποία αναφέρει πως είναι ο δημοφιλέστερος προορισμός στην Ελλάδα.
ppn_banner “>
Όπως αναφέρθηκε σε εκπομπή του Open, πραγματοποιήθηκε μια έρευνα με τους κορυφαίους προορισμούς στην Μεσόγειο.

Η έρευνα αυτή αναδεικνύει την Ελλάδα στην τρίτη θέση, πίσω από την Ιταλία και την Ισπανία και πάνω από Τουρκία, Πορτογαλία και Κροατία.

Αξίζει να σημειωθεί πως η διαφορά της Ελλάδας με την Ιταλία είναι πολύ μικρή.

Βάσει της ίδιας έρευνας, κορυφαίος στους δημοφιλέστερους προορισμούς της Ελλάδας, είναι η Χαλκιδική, με την Κρήτη στην δεύτερη θέση και την Σαντορίνη στην τρίτη.

Ακολουθούν η Κέρκυρα και η Μύκονος στην τέταρτη θέση και η Ρόδος στην πέμπτη. Από κει και πέρα ακολουθούν κι άλλοι προορισμοί στο Ιόνιο και στο νότιο Αιγαίο.

Στην εκπομπή μίλησε ο γενικός διευθυντής συμβουλευτικής εταιρείας τουρισμού, Ξενοφών Πετρόπουλος και εξήγησε πώς έγινε αυτή η έρευνα. 

Όπως είπε επέλεξαν πολλές χώρες και σχεδόν από όλα τα ηλικιακά γκρουπ, ώστε να απαντήσουν στην έρευνα.

πηγη

Share This Article
Ο Αναστάσιος Περήφανος διαθέτει πολυετή εμπειρία στον χώρο του digital marketing και των πωλήσεων, με αποδεδειγμένα αποτελέσματα τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. Έχει σπουδάσει Πωλήσεις, Marketing και Τεχνολογία του Internet και από το 2009 δραστηριοποιείται ενεργά στον ψηφιακό χώρο, υλοποιώντας καμπάνιες που συνδυάζουν στρατηγική σκέψη με πρακτική αποτελεσματικότητα. Στο ergasiatora.gr είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των εμπορικών και προωθητικών ενεργειών, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη και την ενίσχυση της παρουσίας της πλατφόρμας. Παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις του κλάδου και αξιοποιεί σύγχρονα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης.
Exit mobile version