Θεσσαλονίκη: Σε απόγνωση οι καταστηματάρχες – Πωλούνται «κοψοχρονιά» επιχειρήσεις

Θεσσαλονίκη: Σε απόγνωση οι καταστηματάρχες - Πωλούνται «κοψοχρονιά» επιχειρήσεις

entry-summary”>

Πλήρως εξοπλισμένο εστιατόριο στα Λαδάδικα με 12.000 ευρώ; Γυμναστήριο 350 τ.μ. με 18.000 ευρώ; Και πόσα ακόμα… Η πανδημία έχει “παγώσει” τα πάντα στην Θεσσαλονίκη και δεν πωλείται τίποτα, παρά τις πολύ χαμηλές τιμές. Η «βουτιά» στα ενοίκια και οι επιχειρήσεις που πωλούνται ενώ δεν θα το περίμενε κανείς.

 

advert align-center “>

Την ώρα που η Θεσσαλονίκη εξακολουθεί να μετρά τις υγειονομικές της πληγές, εξαιτίας της επέλασης του κορονοϊού, εκατοντάδες επιχειρηματίες της πόλης ζουν τον απόλυτο εφιάλτη, καθώς από την μια το αβέβαιο μέλλον και από την άλλη τα πάγια έξοδα που «τρέχουν», τους φτάνουν στο σημείο να πωλούν όσο – όσο τις επιχειρήσεις τους.

Καθόλου ενθαρρυντικά και τα μηνύματα από τον κλάδο της ενοικίασης σπιτιών στην Θεσσαλονίκη με τους ιδιοκτήτες να ρίχνουν τα ενοίκια. Όπως εξηγεί στο newsit.gr ο Άκης Τσιργιώτης από το «ακί~νητο Real Estate» η αγορά στην συμπρωτεύουσα είναι «παγωμένη» αφού δεν υπάρχει κανένα ενδιαφέρον για επένδυση αυτή την στιγμή.

 

«Είναι αλήθεια πως πωλούνται επιχειρήσεις και μάλιστα σε δελεαστικές τιμές πλήρως εξοπλισμένες, αλλά δεν αγοράζει κανένας. Οι τιμές μπορεί να προσφέρονται αυτή την στιγμή για επενδύσεις, όμως ο κόσμος εξαιτίας της αμφιβολίας δεν μπαίνει στην διαδικασία. Υπάρχει εστιατόριο στα Λαδάδικα που πωλείται εξοπλισμένο για 12.000 ευρώ. Το κατάστημα βρίσκεται λίγο έξω από το βασικό κέντρο της περιοχής, όμως ακόμα και σ’ αυτή την τιμή δεν έχει προσελκύσει κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον».

 

Τα ανοίκιαστα της Τσιμισκή

«Όταν οι επιχειρηματίες της εστίασης που εξαρτώνται από τον κόσμο αυτή την στιγμή είναι κλειστά, με τα πάγια έξοδά τους να τρέχουν, θα το δώσουν όσο – όσο να ξεμπερδεύουν. Στο πρώτο κύμα της πανδημίας δεν υπήρχαν τόσα περιστατικά, καμία σχέση με αυτό που συμβαίνει σήμερα. Όταν ο άλλος αισθάνεται πως του έχουν βάλει ένα μαχαίρι στο λαιμό, πως θα κρατήσει την επιχείρησή του, δεν γίνεται. Δεν υπάρχει αγοραστικό κοινό.
advert align-center”>

Share This Article
Ο Αναστάσιος Περήφανος διαθέτει πολυετή εμπειρία στον χώρο του digital marketing και των πωλήσεων, με αποδεδειγμένα αποτελέσματα τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. Έχει σπουδάσει Πωλήσεις, Marketing και Τεχνολογία του Internet και από το 2009 δραστηριοποιείται ενεργά στον ψηφιακό χώρο, υλοποιώντας καμπάνιες που συνδυάζουν στρατηγική σκέψη με πρακτική αποτελεσματικότητα. Στο ergasiatora.gr είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των εμπορικών και προωθητικών ενεργειών, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη και την ενίσχυση της παρουσίας της πλατφόρμας. Παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις του κλάδου και αξιοποιεί σύγχρονα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης.
Exit mobile version