Advertisements

Το ergasiatora.gr σας παρουσιάζει όλα τα δικαιολογητικά που χρειάζεται να γνωρίζετε για να ανανεώσετε την κάρτα ανεργίας του ΟΑΕΔ.

Η κάρτα ανεργίας του ΟΑΕΔ παρέχει πολλά δικαιώματα στους ανέργους μεταξύ των οποίων μοριοδότηση στο ΑΣΕΠ, συμμετοχή στην κοινωφελή εργασία καθώς επίσης δωρεάν μετακινήσεις με τα μέσα μαζικής μεταφοράς και άλλα. Δείτε αναλυτικά την λίστα ΕΔΩ.

Advertisements

Δείτε επίσης:

Όσα πρέπει να γνωρίζεται για την κάρτα ανεργίας

• Το δελτίο ανεργίας των εγγεγραμμένων ανέργων του ΟΑΕΔ ισχύει επί ένα τρίμηνο από την αρχική εγγραφή ή την τελευταία ανανέωση αυτού, οπότε και πρέπει να ανανεωθεί.

• Όσον αφορά στους δικαιούχους τακτικής επιδότησης ανεργίας, επισημαίνεται ότι μετά τη λήξη της τακτικής επιδότησης ανεργίας το δελτίο ανεργίας παραμένει σε ισχύ για τρεις μήνες επιπλέον, οπότε και πρέπει να ανανεωθεί.

• Η δυνατότητα ανανέωσης ισχύει για χρονικό διάστημα πέντε (5) εργάσιμων ημερών πριν και πέντε (5) εργάσιμων ημερών μετά την αναγραφόμενη ημερομηνία λήξης ισχύος του δελτίου ανεργίας. Μετά την παρέλευση του χρονικού διαστήματος των 5 ημερών το δελτίο ανεργίας διαγράφεται αυτόματα από το μηχανογραφικό σύστημα του Οργανισμού. Σε αυτήν την περίπτωση ο πολίτης μπορεί να προβεί σε έκδοση νέου δελτίου ανεργίας.

Από τις 4 Ιανουαρίου 2016 η ανανέωση του δελτίου ανεργίας μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ :

1. ΜΕΣΩ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

Για την ανανέωση του δελτίου ανεργίας μέσω διαδικτύου θα πρέπει να πιστοποιηθείτε ως χρήστης στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του ΟΑΕΔ είτε:

παραλαμβάνοντας Κλειδάριθμο από ένα Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης – ΚΠΑ ΟΑΕΔ, είτε

χρησιμοποιώντας τους κωδικούς σας από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων (ΓΓΠΣ)

Βλ. Οδηγίες για την Ηλεκτρονική Ανανέωση Δελτίου Ανεργίας

Για την ανανέωση του δελτίου ανεργίας από τις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες του ΟΑΕΔ πατήστε εδώ.

2. ΜΕΣΩ ΚΕΠ

Για την ανανέωση του δελτίου ανεργίας μέσω Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) θα πρέπει να απευθυνθείτε σε ένα Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών ΚΕΠ, έχοντας μαζί σας ΑΦΜ, ΑΜΚΑ και αποδεικτικό ταυτοπροσωπίας (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, δίπλωμα οδήγησης ή ασφαλιστικό βιβλιάριο).

ΟΑΕΔ: Με τέσσερα δικαιολογητικά διασφαλίζεται η εγγραφή στα μητρώα του ΟΑΕΔ και η έκδοση κάρτας ανεργίας.

Επιπλέον το ergasiatora.gr παρουσιάζει τα δικαιολογητικά που θα χρειαστείτε για να βγάλετε κάρτα ανεργίας του ΟΑΕΔ.

Καταρχάς θα πρέπει να ξέρετε πως η εγγραφή ανέργου στα Μητρώα Ανέργων του ΟΑΕΔ, πραγματοποιείται μόνο με την αυτοπρόσωπη παρουσία του στην αρμόδια Υπηρεσία του ΟΑΕΔ του τόπου κατοικίας του

Σημειώστε τα δικαιολογητικά που απαιτούνται:

Το τελευταίο εκκαθαριστικό σημείωμα φορολογίας εισοδήματος, ή ελλείψει αυτού, αντίγραφο κατατεθειμένης δήλωσης φορολογίας εισοδήματος – Ε1. Οι άνεργοι που εμφανίζονται ως εξαρτώμενα μέλη θα προσκομίζουν το τελευταίο εκκαθαριστικό σημείωμα φορολογίας εισοδήματος ή το Ε1 του ατόμου του οποίου τελούν υπό την προστασία καθώς και παραστατικό μέσω του οποίου δηλώνεται η άρση του λόγου εξάρτησης, όπου αυτό απαιτείται.

Λογαριασμό ΔΕΚΟ ή εταιρείας σταθερής τηλεφωνίας, ή αντίγραφο συμφωνητικού μίσθωσης κατοικίας, κατατεθειμένου στην αρμόδια Δ.Ο.Υ.

Παραστατικό ταυτοπροσωπίας σε ισχύ (Δελτίο ταυτότητας, Διαβατήριο κ.λ.π.)

Επίσημο έγγραφο από το οποίο θα προκύπτει ο ΑΜΚΑ

(πηγή)Βρες Δουλειά ΕΔΩ

Δείτε επίσης:

Advertisements