Στέλιος Πέτσας: Νέα καμπάνια 2 εκατ. ευρώ στα κανάλια για τον κoρoνοϊό

Στέλιος Πέτσας: Νέα καμπάνια 2 εκατ. ευρώ στα κανάλια για τον κoρoνοϊό

Νέα καμπάνια ενημέρωσης ύψους 2 εκατ. ευρω που θα προβληθεί αποκλειστικά από κανάλια εθνικής εμβέλειας προανηγγειλε ο κ. Στέλιος Πέτσας στη Βουλή.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος με παρέμβασή του στην επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων του Κοινοβουλίου όπου συζητείται νομοσχέδιο με τα πρώτα μέτρα ανακούφισης των πληγέντων επισήμανε μεταξύ άλλων: «η ενημέρωση σώζει ζωές. Βρισκόμαστε σε κρίσιμη φάση για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Η Ελλάδα εξακολουθεί να τα καταφέρνει καλύτερα σε σχέση με άλλες χώρες» για να προσθέσει «θα υπάρξει νέα εκστρατεία ενημέρωσης. Η προηγούμενη του «Μένουμε Σπίτι – Μένουμε Ασφαλείς» συμπεριέλαβε 1.232 ΜΜΕ από όλη την Επικράτεια και αποδείχθηκε σωτήρια».
bannerWrp stickyBanner configurable-element mceNonEditable server-side-component isVideo” data-component=”Atcom.Sites.ProtoThema.Components.HtmlSnippets.Banner” data-configuration-type=”Atcom.Sites.ProtoThema.Models.Banners.BannerConfiguration, Atcom.Sites.ProtoThema” data-plugin-mobsticky=””>
bannerCnt”>
bannerWrp”>

Ο κ. Πέτσας εξήγησε πως ενόψει της έναρξης της σχολικής χρονιάς υπήρξαν δωρεάν ενημερωτικά μηνύματα τα οποία όμως δεν είχαν το προσδοκώμενο αποτέλεσμα καθώς δεν αναδείχθηκαν επαρκώς.

Ο ίδιος τόνισε ότι ενόψει της έξαρσης της εποχικής γρίπης που θα συνδυαστεί με το δεύτερο κύμα κορωνοϊού απαιτείται νέα επαγγελματική ενημέρωση που θα υλοποιηθεί μέσω διαγωνισμού. «Η διαδικασία που ακολουθούμε έχει υποδειχθεί από την ευρωπαϊκή επιτροπή στην οποία απευθυνθήκαμε για οδηγίες και από την Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημόσιών Συμβάσεων. Η εκστρατεία ενημέρωσης αφορά μόνο τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής εμβέλειας. Το ποσό που θα διατεθεί σε αυτή τη φάση θα είναι περίπου 2 εκατ ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και πληρωμή αναδόχου. Στοχεύουμε στην ευαισθητοποίηση πολιτών».

Share This Article
Ο Αναστάσιος Περήφανος διαθέτει πολυετή εμπειρία στον χώρο του digital marketing και των πωλήσεων, με αποδεδειγμένα αποτελέσματα τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. Έχει σπουδάσει Πωλήσεις, Marketing και Τεχνολογία του Internet και από το 2009 δραστηριοποιείται ενεργά στον ψηφιακό χώρο, υλοποιώντας καμπάνιες που συνδυάζουν στρατηγική σκέψη με πρακτική αποτελεσματικότητα. Στο ergasiatora.gr είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των εμπορικών και προωθητικών ενεργειών, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη και την ενίσχυση της παρουσίας της πλατφόρμας. Παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις του κλάδου και αξιοποιεί σύγχρονα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης.
Exit mobile version