Στέλιος Πέτσας για lockdown: Σε τρεις φάσεις η άρση του – Πρώτα τα σχολεία, μετά λιανεμπόριο και εστίαση

Στέλιος Πέτσας για lockdown: Σε τρεις φάσεις η άρση του - Πρώτα τα σχολεία, μετά λιανεμπόριο και εστίαση

Ο σχεδιασμός της κυβέρνησης για την άρση του lockdown προβλέπει το άνοιγμα εστιατορίων και καφέ πριν από τα Χριστούγεννα. Αυτό τόνισε σήμερα, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας.

Είμαστε λίγες ημέρες μακριά από το να εξετάσουμε και να παρουσιάσουμε το σχέδιο για την επόμενη φάση για την άρση του lockdown, εξήγησε, ενώ ανέφερε ότι ο σχεδιασμός προβλέπει πρώτα το άνοιγμα των σχολείων, στη συνέχεια του λιανεμπορίου και μετά της εστίασης, αλλά μόνο με καθήμενους.
bannerWrp stickyBanner configurable-element mceNonEditable server-side-component isVideo” data-component=”Atcom.Sites.ProtoThema.Components.HtmlSnippets.Banner” data-configuration-type=”Atcom.Sites.ProtoThema.Models.Banners.BannerConfiguration, Atcom.Sites.ProtoThema” data-plugin-mobsticky=””>
bannerCnt”>
bannerWrp”>

Διευκρίνισε μάλιστα πως δεν θα ανοίξουν τα μπαρ και τα κέντρα διασκέδασης, όπου συγκεντρώνονται όρθιοι και δημιουργείται συγχρωτισμός. Παράλληλα, τόνισε πως, ανάμεσα στα σενάρια που εξετάζονται, είναι να υπάρχει και συγκεκριμένο ωράριο για τα καταστήματα της εστίασης, χωρίς ωστόσο να μπορεί να δώσει περισσότερες πληροφορίες, καθώς ακόμα δεν έχει ληφθεί απόφαση.

Ερωτηθείς για τα σχολεία, ο κ. Πέτσας ανέφερε πως στον σχεδιασμό είναι να ανοίξουν, μόλις το επιτρέψουν τα επιδημιολογικά δεδομένα και τόνισε πως θα είναι τα πρώτα που θα ανοίξουν, ακολουθώντας ουσιαστικά το παράδειγμα του Μαΐου, δηλαδή σε τρεις φάσεις: πρώτα τα σχολεία, μετά το λιανεμπόριο και στη συνέχεια η εστίαση.
bannerWrp stickyBanner configurable-element mceNonEditable server-side-component” data-component=”Atcom.Sites.ProtoThema.Components.HtmlSnippets.Banner” data-configuration-type=”Atcom.Sites.ProtoThema.Models.Banners.BannerConfiguration, Atcom.Sites.ProtoThema” data-plugin-mobsticky=””>
bannerCnt”>

Share This Article
Ο Αναστάσιος Περήφανος διαθέτει πολυετή εμπειρία στον χώρο του digital marketing και των πωλήσεων, με αποδεδειγμένα αποτελέσματα τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. Έχει σπουδάσει Πωλήσεις, Marketing και Τεχνολογία του Internet και από το 2009 δραστηριοποιείται ενεργά στον ψηφιακό χώρο, υλοποιώντας καμπάνιες που συνδυάζουν στρατηγική σκέψη με πρακτική αποτελεσματικότητα. Στο ergasiatora.gr είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των εμπορικών και προωθητικών ενεργειών, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη και την ενίσχυση της παρουσίας της πλατφόρμας. Παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις του κλάδου και αξιοποιεί σύγχρονα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης.
Exit mobile version