Advertisements
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Mere αναζητά διευθυντές, με τη γνώση της ρωσικής γλώσσας να θεωρείται πρόσθετο προσόν

Tο Αγρίνιο και η Κόρινθος είναι οι επόμενοι σταθμοί της ρωσικής εκπτωτικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ MERE, η οποία ετοιμάζεται να εγκαινιάσει το πρώτο της κατάστημα στην ελληνική αγορά. Εκτός από τη Λάρισα, την Τρίπολη και τον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, ο «κλώνος της Aldi», όπως έχει χαρακτηριστεί στη Γερμανία, θα ανοίξει καταστήματα και σε Αγρίνιο και Κόρινθο και ήδη στην ιστοσελίδα της έχει αναρτήσει αγγελία αναζητώντας διευθυντές, με τη γνώση της ρωσικής γλώσσας να θεωρείται πρόσθετο προσόν.

 

Advertisements

«Δεν χρειαζόμαστε φωτεινά και πιασάρικα περιτυλίγματα», επισημαίνει στους όρους συνεργασίας. Επιπλέον, προκειμένου οι τιμές να κρατηθούν χαμηλά στους προμηθευτές, δεν επιβάλλονται κόστη εισόδου, εκπτώσεις εκ των υστέρων, κόστη προβολής ή πιστωτικές υποχρεώσεις.

 

Το λιανεμπορικό δίκτυο Svetofor (σημαίνει «φωτεινός σηματοδότης» στα ρωσικά) είναι ο μεγαλύτερος hard discounter στη Ρωσία, με εκατοντάδες καταστήματα σε όλη τη χώρα, ενώ παρουσία διαθέτει και σε αγορές όπως η Γερμανία, η Πολωνία, η Ρουμανία, η Λετονία, η Λιθουανία, η Εσθονία, το Καζακστάν, η Κίνα κ.ά.

 

Τα περασμένα Χριστούγεννα εγκαινίασε το πρώτο κατάστημά της στη Σερβία, ενώ επόμενοι στόχοι επέκτασης, όπως σημειώνει το site της εταιρείας, είναι οι Ελλάδα, Πορτογαλία, Γαλλία, ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο. Να σημειωθεί ότι «MERE» είναι το σήμα της ρωσικής αλυσίδας Svetofor για τις αγορές εκτός Ρωσίας. Ιδιοκτήτης της εκπτωτικής αλυσίδας MERE είναι ο όμιλος Torgservis, που εδρεύει στην πόλη Krasnoyarsk της Σιβηρίας.

Εκτός από την αλυσίδα Svetofor, ο όμιλος Torgservis αναπτύσσει στη ρωσική αγορά και την αλυσίδα Mayak («φάρος» στα ρωσικά).

Οι ιδιοκτήτες του ομίλου είναι η οικογένεια Schneider (92,5%), ο Valery Yakovlev (4,5%) και ο Andrey Veikulainen (3%).

 

Σε ποιους απευθύνεται η MERE

Η ρωσική αλυσίδα, όπως αναφέρει στην ιστοσελίδα της, απευθύνεται στους καταναλωτές που θέλουν να ψωνίζουν σε ανταγωνιστικές τιμές χωρίς να πληρώνουν υπερβολικά για μάρκετινγκ, όμορφα σχεδιασμένα και διακοσμημένα ράφια και περιοχές πωλήσεων. Επίσης, απευθύνεται στους «κυνηγούς τιμών» που ψάχνουν για αγαθά σε τιμές ευκαιρίας και εξαιρετικές προσφορές, αλλά και σε επιχειρηματίες, ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων καταστημάτων λιανικής, ξενοδοχεία, εστιατόρια και καφέ.

 

Θα τα καταφέρει;

Το μεγάλο ερώτημα είναι εάν ο νέος hard discounter που έρχεται στην Ελλάδα θα καταφέρει αυτό που δεν κατάφεραν όλοι οι υπόλοιποι hard discounters στη χώρα μας: να «κερδίσει» το ελληνικό καταναλωτικό κοινό και να διαταράξει την κυριαρχία της Lidl.

Για την ιστορία, αξίζει να αναφέρουμε ότι ο τελευταίος hard discounter που ήρθε, είδε και απήλθε από την ελληνική αγορά ήταν η γερμανική Aldi, η οποία αποχώρησε προς τα τέλη του 2010, μόλις έναν χρόνο μετά την επίσημη έναρξη των εργασιών της. Συγκεκριμένα, η Αldi, με τζίρο 70.000.000 ευρώ, ανακοίνωνε το καλοκαίρι του 2010 τη διακοπή λειτουργίας των 38 καταστημάτων της στην Ελλάδα. Έτσι, «ναυάγησαν» τα σχέδια για δίκτυο άνω των 240 καταστημάτων και οι προσδοκίες για δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, καθώς ήδη απασχολούσε γύρω στους 700 εργαζομένους.

Είχε προηγηθεί η αποχώρηση της Plus Hellas, θυγατρικής του γερμανικού ομίλου Tengelmann. Η Plus εισήλθε στην ελληνική αγορά τον Ιούνιο του 2006 και πούλησε τα καταστήματά της στην ΑΒ Βασιλόπουλος το 2008. Την ίδια εποχή που η Aldi αποχωρούσε από την ελληνική αγορά, τα 381 καταστήματα της Dia Hellas, η οποία ανήκε στην κατηγορία των λεγόμενων soft discounters, απορροφήθηκαν από τον πάλαι ποτέ όμιλο Carrefour-Μαρινόπουλος, αλλάζοντας επωνυμία.

 

πηγή

Advertisements