Σούπερ μάρκετ – λαϊκές αγορές: Ποια προϊόντα ακρίβυναν έως 60% την περίοδο του κορoνοϊού

Σούπερ μάρκετ - λαϊκές αγορές: Ποια προϊόντα ακρίβυναν έως 60% την περίοδο του κορoνοϊού

Η καραντίνα στην οικονομία δεν άφησε πίσω της μόνο ύφεση και ανεργία αλλά έφερε και μεγάλη ακρίβεια σε προϊόντα ευρείας κατανάλωσης. Στα ράφια των σούπερ μάρκετ αλλά και στους πάγκους των λαϊκών αγορών καταγράφονται το τελευταίο διάστημα μεγάλες ανατιμήσεις που ροκανίζουν το διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών. «Γάλα, ψωμί, ρύζι, μακαρόνια, ζάχαρη, όλα αυτά έχουν αυξηθεί», λέει στην κάμερα του OPEN και τον Βασίλη Σπανό ένας από τους καταναλωτές.

Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤη αύξηση σε βασικές κατηγορίες τροφίμων τον Μάιο ήταν σημαντική, ιδιαίτερα στο κρέας, τα φρούτα και τα λαχανικά. Ακολουθούν τα εξής παραδείγματα:

  • Τα πορτοκάλια τον Μάιο πωλούνταν προς 0,90 ευρώ το κιλό, με την τιμή τους να παρουσιάζει αύξηση της τάξης του 60%
  • Τα κεράσια αυξήθηκαν κατά 20%, καθώς τον Μάιο πωλούνταν προς 3,80 ευρώ το κιλό
  • Το χοιρινό κρέας αυξήθηκε κατά 4,3%, αφού η τιμή του τον Μάιο ήταν 4,98 ευρώ

Η αύξηση των τιμών, όπως προκύπτει από τα στοιχεία, αποτυπώθηκε τόσο στα τυποποιημένα όσο και στα νωπά προϊόντα.

  • Το συσκευασμένο ρύζι από τα 2,16 ευρώ έφτασε να πωλείται προς 2,40 ευρώ, δηλαδή είχε αύξηση 10%.
  • Το γιαούρτιαπό 2,41%, έφτασε να πωλείται προς 2,59 ευρώ, δηλαδή η τιμή του αυξήθηκε κατά 6,9%.
  • Πατάτες και τομάτες είχαν αύξηση 4%
  • Το φρέσκο γάλα επώνυμης εταιρείας από 1,25 ευρώ έφτασε να πωλείται 1,30 ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 3,8%.

Σημαντική ανάσα, πάντως, για τα νοικοκυριά αποτέλεσε η μείωση στις τιμές των καυσίμων, του πετρελαίου θέρμανσης και στις επικοινωνίες.

πηγη

Share This Article
Ο Αναστάσιος Περήφανος διαθέτει πολυετή εμπειρία στον χώρο του digital marketing και των πωλήσεων, με αποδεδειγμένα αποτελέσματα τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. Έχει σπουδάσει Πωλήσεις, Marketing και Τεχνολογία του Internet και από το 2009 δραστηριοποιείται ενεργά στον ψηφιακό χώρο, υλοποιώντας καμπάνιες που συνδυάζουν στρατηγική σκέψη με πρακτική αποτελεσματικότητα. Στο ergasiatora.gr είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των εμπορικών και προωθητικών ενεργειών, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη και την ενίσχυση της παρουσίας της πλατφόρμας. Παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις του κλάδου και αξιοποιεί σύγχρονα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης.
Exit mobile version