Εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο του λιανικού εμπορίου αναζητά προσωπικό πλήρους απασχόλησης για εργασία σε 24ωρο mini market, στην περιοχή της Ανατολικής Θεσσαλονίκης.
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Λειτουργία ταμείου και διαχείριση συναλλαγών
- Αναπλήρωση προϊόντων στα ράφια και διατήρηση της καθαριότητας του καταστήματος
- Έλεγχος ημερομηνιών λήξης και παραλαβή εμπορευμάτων
- Εξυπηρέτηση πελατών
Δείτε επίσης: Πωλήτρια ζητείται από κατάστημα ειδών σούπερ μάρκετ για μερική απασχόληση
Απαραίτητα Προσόντα:
- Συνέπεια και επαγγελματισμός
- Βασικές γνώσεις στην παρασκευή καφέ
- Διάθεση για εργασία
- Ευγένεια και υπευθυνότητα
- Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
- Ικανότητα συνεργασίας σε ομαδικό περιβάλλον
Επιθυμητά Προσόντα:
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση (όχι απαραίτητη)