Πήγε περίπατο το νέο νομοσχέδιο για τις πορείες: Απέτυχε στην πρώτη δοκιμή του

Πήγε περίπατο το νέο νομοσχέδιο για τις πορείες: Απέτυχε στην πρώτη δοκιμή του

field field-name-article-body-with-ads field-type-ds field-label-hidden”>
field-items”>
field-item even”>

Από την πρώτη στιγμή που είχε δημοσιευτεί το νομοσχέδιο σχετικά με τις πορείες και τον περιορισμό τους, φαινόταν πως δύσκολα θα μπορούσε να γίνει πράξη.

Όχι μόνο το κομμάτι που αφορά τους τον υπεύθυνο της κάθε συγκέντρωσης, αλλά και αυτό σχετικά με τον χώρο που θα καταλαμβάνει σε όλο το μήκος της.

Χθες λοιπόν έγινε η πρώτη προσπάθεια υλοποίησή τους, η οποία εκ του αποτελέσματος δεν στέφθηκε και με ιδιαίτερη επιτυχία.
ppn_banner “>

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Θεάματος είχε απευθύνει κάλεσμα στις 18:00 στα Προπύλαια, ζητώντας μεταξύ άλλων από την κυβέρνηση να εξασφαλίσει την επιβίωση όλων των εργαζομένων και η ΕΛ.ΑΣ είχε εκδόσει ανακοίνωση σχετικά με τον χώρο στο οδόστρωμα που θα καταλάμβαναν όσοι συμμετείχαν σε αυτή.

«Οι συναθροιζόμενοι στα Προπύλαια του Πανεπιστημίου Αθηνών κατά την πορεία τους προς το Μέγαρο Μαξίμου θα καταλάβουν δύο λωρίδες κυκλοφορίας της οδού Πανεπιστημίου, ακολούθως αριστερά επί της οδού Πεσμαζόγλου – αριστερά επί της οδού Σταδίου όπου θα καταλάβουν δύο λωρίδες κυκλοφορίας – αριστερά επί της οδού Β. Γεωργίου Α’ – Λ. Β. Σοφίας όπου θα καταλάβουν δύο λωρίδες κυκλοφορίας».

Το σχέδιο που δεν δούλεψε

Λίγο πριν ξεκινήσει η πορεία είχαν τοποθετηθεί και ειδικοί κώνοι που χώριζαν το μέρος που θα καταλάμβανε η πορεία και αυτό που θα μπορούσαν να κινούνται τα οχήματα που περνούσαν από το κέντρο της Αθήνας.

Ωστόσο το όλο σχέδιο δεν δούλεψε, όπως μπορείτε να δείτε στο video, καθώς τελικά ο κόσμος απλώθηκε σε όλες τις λωρίδες την ώρα που περνούσε στην οδό Σταδίου.

πηγη
file-video”>

bitmovinplayer-poster”>
Share This Article
Ο Αναστάσιος Περήφανος διαθέτει πολυετή εμπειρία στον χώρο του digital marketing και των πωλήσεων, με αποδεδειγμένα αποτελέσματα τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. Έχει σπουδάσει Πωλήσεις, Marketing και Τεχνολογία του Internet και από το 2009 δραστηριοποιείται ενεργά στον ψηφιακό χώρο, υλοποιώντας καμπάνιες που συνδυάζουν στρατηγική σκέψη με πρακτική αποτελεσματικότητα. Στο ergasiatora.gr είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των εμπορικών και προωθητικών ενεργειών, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη και την ενίσχυση της παρουσίας της πλατφόρμας. Παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις του κλάδου και αξιοποιεί σύγχρονα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης.
Exit mobile version