Νίκος Χατζηνικολάου: «Να υπάρξει πλήρης διαφάνεια για την κρατική διαφήμιση»

Νίκος Χατζηνικολάου: «Να υπάρξει πλήρης διαφάνεια για την κρατική διαφήμιση»

Φανερά ενοχλημένος φαίνεται να είναι, ο Νίκος Χατζηνικολάου, για τη χρηματοδότηση των ΜΜΕ, για την διαφημιστική καμπάνια «Μένουμε Σπίτι».

Ο γνωστός παρουσιαστής, ξέσπασε με σχολιασμό που έκανε στο Twitter λέγοντας:

«Πρέπει να υπάρξει πλήρης διαφάνεια για την κρατική διαφήμιση των τελευταίων 10-15 ετών. Εύκολος στόχος τα ΜΜΕ. Να αναλάβουν επιτέλους τις ευθύνες τους τα πολιτικά κόμματα. Οφείλουν να αξιοποιούν τα χρήματα των φορολογουμένων με αντικειμενικά κριτήρια. Απαιτείται νομοθετική ρύθμιση!»

Ο σχολιασμός αυτός πυροδοτήθηκε από τις αποκαλύψεις του Κώστα Βαξεβάνη, για τα ΜΜΕ αλλά και για πρόσωπα που έλαβαν πολύ υψηλά χρηματικά ποσά καθώς και για άλλα που αποκλείστηκαν.

Στη συνέχεια ερωτήθηκε αν ο Νίκος Ευαγγελάτος, τον έχει ξεπεράσει σε διαφημιστικά έσοδα και ο ίδιος δεν το άφησε ασχολίαστο. Συγκεκριμένα απάντησε:

«Όλοι με ξεπερνούν. Και τώρα και επί ΣΥΡΙΖΑ. Τιμή μου»

πηγη

Share This Article
Ο Αναστάσιος Περήφανος διαθέτει πολυετή εμπειρία στον χώρο του digital marketing και των πωλήσεων, με αποδεδειγμένα αποτελέσματα τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. Έχει σπουδάσει Πωλήσεις, Marketing και Τεχνολογία του Internet και από το 2009 δραστηριοποιείται ενεργά στον ψηφιακό χώρο, υλοποιώντας καμπάνιες που συνδυάζουν στρατηγική σκέψη με πρακτική αποτελεσματικότητα. Στο ergasiatora.gr είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των εμπορικών και προωθητικών ενεργειών, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη και την ενίσχυση της παρουσίας της πλατφόρμας. Παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις του κλάδου και αξιοποιεί σύγχρονα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης.
Exit mobile version