Νίκος Χαρδαλιάς: «Δεν οφείλεται στα ΜΜΜ η διασπορά αλλά στη διασκέδαση και στις αθλητικές δραστηριότητες»

Νίκος Χαρδαλιάς: «Δεν οφείλεται στα ΜΜΜ η διασπορά αλλά στη διασκέδαση και στις αθλητικές δραστηριότητες»

item-content”>
p402_premium”>
custom-c”>

«Δεν υπάρχουν σαφείς ενδείξεις ή αποδείξεις» ότι η αύξηση των κρουσμάτων κορονοϊού οφείλεται στον συνωστισμό που παρατηρείται στα ΜΜΜ, ισχυρίστηκε ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, Νίκος Χαρδαλιάς κατά την σημερινή επίσημη ενημέρωση.

Μεγάλη η διασπορά λόγω διασκέδασης και αθλητικών δραστηριοτήτων
Απαντώντας σε ερώτηση για την διασπορά του κορονοϊού στα ΜΜΜ, ο κ. Χαρδαλιάς τόνισε πως οι επιβάτες φορούν μάσκες ενώ «μπορεί να μην υπάρχει απόσταση, αλλά από τις αναλύσεις των επιδημιολογικών δεδομένων προκύπτει ότι η μάσκα κρατά πολύ χαμηλά τη μετάδοση στα ΜΜΜ».

Σύμφωνα με τον κ. Χαρδαλιά υπάρχουν στοιχεία τα οποία συνδέουν σε μεγάλο ποσοστό τη διασπορά του κορονοϊού με «το ζήτημα της διασκέδασης γενικά» και τις αθλητικές δραστηριότητες.

Αναφορικά με τις μετακινήσεις για λόγους υγείας μετά τις 00:30 στις «πορτοκαλί» και «κόκκινες» περιοχές, ο κ. Χαρδαλιάς είπε πως «όταν υπάρχει θέμα υγείας δεν υπάρχει κανένας ελεγκτικός μηχανισμός που δεν θα τις επιτρέψει».

Στη μετακίνηση εργαζομένων τη νύχτα, στις περιοχές που είναι στο 3 και 4:

Οι δημοσιογράφοι μετακινούνται όπως μετακινούνταν και στο πρώτο Lockdown, δηλαδή με δημοσιογραφική ταυτότητα και βεβαίωση εργοδότη
Οι εργαζόμενοι ιδιωτικού τομέα θα πρέπει να προσκομίζουν βεβαίωση κυκλοφορίας από τον εργοδότη. Η γνησιότητα επικυρώνεται με τον αριθμό πρωτοκόλλου.
Σε περιπτώσεις άλλων κατηγοριών εργαζόμενων, συμπληρώνουν αντίστοιχο έντυπο που βρίσκεται στο ΕΡΓΑΝΗ.
Οι δημόσιοι υπάλληλοι πρέπει να προσκομίζουν ταυτότητα και βεβαίωση κίνησης που θα βρουν στο apografi.gov.gr. Και κατ εξαίρεση με βεβαίωση από τον προϊστάμενο.

clear”>

Share This Article
Ο Αναστάσιος Περήφανος διαθέτει πολυετή εμπειρία στον χώρο του digital marketing και των πωλήσεων, με αποδεδειγμένα αποτελέσματα τόσο στην εγχώρια όσο και στη διεθνή αγορά. Έχει σπουδάσει Πωλήσεις, Marketing και Τεχνολογία του Internet και από το 2009 δραστηριοποιείται ενεργά στον ψηφιακό χώρο, υλοποιώντας καμπάνιες που συνδυάζουν στρατηγική σκέψη με πρακτική αποτελεσματικότητα. Στο ergasiatora.gr είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των εμπορικών και προωθητικών ενεργειών, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ανάπτυξη και την ενίσχυση της παρουσίας της πλατφόρμας. Παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις του κλάδου και αξιοποιεί σύγχρονα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης.
Exit mobile version